קרויף: "ברור שהפועל חיפה רצה לאליפות"

מכבי ת"א פותחת פלייאוף: "אצל חלק מהקבוצות יש יותר לחץ"

מכבי תל אביב ערכה בבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק שיפתח עבורה את הפלייאוף העליון. הצהובים יארחו ביום ראשון (21:00) את הפועל חיפה, אותה כזכור הביסו 0:4 לפני כשלושה שבועות. השחקנים של ג'ורדי קרויף רוצים להמשיך ביכולת של הסיבוב השני, אותו סיימו עם 10 ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד. מבחינה מקצועית, עומר אצילי עשוי להיכלל בסגל לראשונה אחרי הפציעה.


"זה משחק חדש, מה שקרה הוא חלק מהעבר", אמר ג'ורדי קרויף. "ננסה לשחק את המשחק עם אותה האנרגיה כמו במשחק הקודם, זה הכדורגל שאני רוצה לראות. ננסה לעשות זאת עד סוף השנה. הפועל חיפה יריבה קשוח, יש להם עונה מצוינת. הם מתמודדים על האליפות, יש לנו הרבה כבוד אליהם".


"בכנות, אנחנו מסתכלים על עצמנו. זה הפוקוס שלנו. אנחנו יודעים שהם מסוכנים וזה לא צירוף מקרים שהם בצמרת. כמו כל משחק זה יהיה גמר. אני לא עושה חישובים מול הקבוצות האחרות. הצמרת צפופה, כשהכל קרוב אחרי 26 משחקים זה אומר שאתה רץ לאליפות. לחלק מהמועדונים יש יותר לחץ מהאחרות. יש לכולנו סיכויים שווים. יש יותר משתי קבוצות שרצות לאליפות".


המאמן דיבר על הצרות הטובות שלו: "יש סגל רחב, אבל פחות מתחילת העונה. השחקנים הטובים יותר ישחקו - הזולים או היקרים, שמות או לא. למי שמגיע מגיע. הקבוצה במומנטום טוב, הסיבוב השני היה טוב. יש תחרות על ההרכב, אלה החיים. ה-11 קובעים את הרמה של הקבוצה. אנחנו מנצחים ומפסידים יחד. הפלייאוף יותר שווה העונה. אין יריבה שיש מולה שש נקודות בטוחות".


קרויף התייחס לשאלה האם הבעלים מיץ' גולהדאר יגיע לארץ לקראת השלבים המכריעים של העונה: נראה אם הוא יבוא. אני מקווה שהוא יגיע ויישאר כמה שיותר כדי לדחוף את הקבוצה".

דור פרץ אמר: "עכשיו זה המאני טיים. אנחנו מתייחסים למשחק ככזה שאסור להפסיד בו. אנחנו נכנסים לישורת האחרונה של העונה וצריכים את הנקודות. אנחנו מגיעים עם ביטחון. בפלייאוף יש שש קבוצות, אי אפשר לזלזל בשום משחק, אם זו ב"ש או נתניה".


הקשר, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה, דיבר על ההצלחה של הקבוצה: "יש שם חומר אנושי ברמה גבוהה, שחקנים טובים וצוות מקצועי מצוין. אין סיבה שלא יהיו בצמרת".