תקציב הפועל בקיץ ישפיע על עתידו של רפואה

המאמן יברר לגבי המטרות בליגת העל. דגני: "מקווה שישקיעו"

בהפועל תל אביב מרוצים. אחרי הניצחון 1:3 על רמת השרון, כשהפער מהמקום השלישי גדל כבר ל-12 נקודות ועם 30 נקודות בסך הכל בקופה, האדומים כבר יודעים שהם עלו ליגה באופן כמעט ודאי וההכנות לעונה הבאה יחלו כבר בשבועות הקרובים.


ראשית ייפגשו במועדון עם המאמן קובי רפואה ויציגו בפניו את התוכניות לעונה הבאה. למאמן אין חוזה לעונה נוספת, אבל ראשי האדומים מעוניינים כי ימשיך. המאמן עצמו גם כן מעוניין להמשיך, אבל רק לאחר שישמע מה יהיה התקציב והמטרות לעונה הבאה.


"נשארו לנו 10 משחקים, אני רוצה לסיים עם זה הכי מהר, לדעת שעלינו ליגה ושזה נגמר", סיפר הקפטן אוראל דגני. "קווה שנגדיל את הפער ונסיים את זה. מה צריך לקרות כדי שלא נעלה? שנפסיד ב-10 משחקים. זו הבעיה שלנו שאנחנו נהנים. אם אנחנו כובשים מהר אנחנו מתחילים ליהנות ונענשים. גם השער מול רמה"ש הוא מיותר".

"אני לא סופר הופעות. המשחק הטוב הוא על הדרך", סיפר דגני שציין אמש את ההופעה ה-100 שלו במדים האדומים, וגם כבש שער. "נהניתי. כשהקבוצה רצה, כיף לשחק כמגן או קשר אחורי, אבל התפקיד הכי טוב שלי זה בלם. אין לי בעיה לשחק מה שצריך. אולי אבקש גם להיות חלוץ".


"אני לא יודע מה הבעלים רוצים לעשות, שומעים על התקציבים רק בתקשורת. אני רוצה לצידי את השחקנים הכי טובים שיש, מצידי ב-50 שקלים", התייחס דגני לתוכניות לעונה הבאה. "קודם שנעלה ליגה, במועדון גדול צריך שחקנים טובים שעשו משהו בליגת העל. אני מקווה שישקיעו. יש לנו שחקנים טובים, אבל זה לא מספיק. טוב לי מאוד עם קובי, אני מקווה שהוא ימשיך איתנו".