"המשחק מול נתניה זה כבר חלק מהפלייאוף"

מאמן בני יהודה, אבוקסיס, מתכונן: "מודעים לכוח שלה"

בווידאו: תקציר ה-2:2 של בני יהודה מול סכנין

לאחר שאיבדה נקודות חשובות מול סכנין בשבוע שעבר והתרחקה מהמקום הרביעי, בני יהודה תעלה בשבת למשחק סיום העונה הסדירה בקרב ישיר מול מכבי נתניה על המקום החמישי. “זה משחק סיום עונה סדירה, מול אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, כמונו. מבחינתנו זה כבר משחק במסגרת הפלייאוף העליון", אמר יוסי אבוקסיס במסע"ת לקראת המשחק.


"מחזור אחד לסיום, שאתה כבר הבטחת את הפלייאוף העליון, אתה שמח שאתה יכול להתכונן לפלייאוף העליון למשחקים קשים, כמו המשחק הזה", המשיך אבוקסיס. "אנחנו מודעים לכוח של מכבי נתניה, יש שם קבוצה טובה. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת שלנו”.


על העובדה שיפגשו את נתניה פעמיים נוספות: "זה חלק מהפלייאוף העליון כבר, נתניה לאורך כל העונה אחת הקבוצות הטובות והחזקות בליגה. המקום הרביעי עדיין רחוק, זה משחק על המקום החמישי וזה יכול לשנות את כל סדר המשחקים בפלייאוף. אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה".


על איבוד הנקודות מול סכנין: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו, לא זוכר כזו כמות מצבים כמו שהיו לנו. אמרתי לשחקנים שלי שהם עשו את המקסימום, משחק ההגנה שלנו היה קצת פחות טוב, אבל מבחינה התקפית אתה לא רוצה להגיע ליותר מצבים ממה שהגענו. יש ימים כאלה שלא נכנס, אם היינו מפסידים זה היה אחד ההפסדים הכואבים שלנו. אמרתי לשחקנים שאני רוצה לראות קבוצה רעבה וזה מה שאני רוצה לראות גם בהמשך. למרות הפנדלים שלא נשרקו והשער שנפסל המשכנו, הקצב היה גבוה והרעב למשחק נותר וזה משהו שאני מאוד מרוצה ממנו".


"לנתניה יש את מלך השערים והמוסר הכי טוב בליגה. זו אחת הקבוצות המסוכנות בליגה ונצטרך להיערך אליהם בדיוק כמו בסיבוב הראשון. הצלחנו לנצח אז במגרש מאוד קשה וגם הפעם אנחנו נצטרך להתכונן. מצד שני גם נביא את היכולת שלנו למגרש", חתם אבוקסיס.