בהפועל מרוצים: "מרגש, בלומפילד מתקדם"

התל אביביות סיירו באצטדיון. במכבי טרם החליטו אם לחזור

החברה הכלכלית של עיריית תל אביב והעירייה עצמה ערכו סיורים באצטדיון בלומפילד המתחדש לנציגי שלוש הקבוצות התל אביביות, עדכנו אותן על הליך השיפוץ והבהירו להם כי בעקבות השינויים שהוכנסו בתכנון, האצטדיון יהיה מוכן רק לקראת סיום העונה הבאה, כפי שהתחייבו מלכתחילה, ולא לתחילתה כפי שהעריכו לפנים משורת הדין. העירייה ערכה סיור גם לאוהדי שלוש הקבוצות, שמעה את בקשותיהם והבטיחה להתחשב במידת האפשר.


כפי שפורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט, השיפוצים בבלומפילד נערכים כמעט מסביב לשעון, כשמתוך 168 שעות הקיימות בשבוע, העבודות מתבצעות לפחות 140 שעות. בכל שעה עובדים לכל הפחות 200 פועלים ואנשי צוות.


במסגרת השינויים שהגיעו לבקשת מכבי, הוקצו גם חנויות אוהדים למכבי והפועל, שיפנו גם כלפי חוץ ויפעלו במהלך כל השבוע ולא רק בזמן משחקים. חנות אחת תוצב בסמוך לשער 2 והשנייה בסמוך לשער 13. זאת בנוסף לחנויות אחרות שיפעלו במקום, בדומה למתרחש בהיכל ביד אליהו. אנשי הפועל ת"א שהגיעו לאתר הבנייה התרשמו מאוד מהתכניות והביעו אמונה כי אכן האצטדיון יהיה מוכן בתאריך היעד אשר היה ידוע להם מראש, עונת 2019/20.

בהפועל התרשמו מאוד מקצב העבודה ומה תכנית עליה מפקח בעצמו אלון סולר, מחזיק תיק הספורט בעיריית תל אביב. בקבוצה אמרו לאחר הסיור: ״מרגש לראות את בלומפילד בשלבים מתקדמים יותר. רואים שמשקיעים כאן עבודה רבה, הפועלים עובדים לילות כימים בשביל שהאצטדיון יהיה מוכן בזמן ולפי הסקירה שקיבלנו, מדובר בפרויקט מדהים שישמור על צביונו של בלומפילד כמגרש ביתי וגם יעניק מענה לכמות גדולה יותר של קהל״.

במכבי, לעומת זאת, עדיין לא הגיעו להבנות עם העירייה ושומרים את הקלפים קרוב לחזה, ובוחנים גם אופציות אחרות מלבד חזרה לבלומפילד. הצהובים הבהירו כבר כי יחזרו רק אם זו תהיה האופציה הטובה יותר עבורם בשקלול כלכלי וטובת ורצון האוהדים שלהם, שמעדיפים ברובם את בלומפילד. הצהובים, כידוע, בוחנים אפשרות להקים אצטדיון פרטי משלהם ברמת השרון או אור יהודה.