"מלדה הוא יהלום שיצא ממחלקת הנוער"

דראפיץ' החמיא לצעיר. דגו: "בטוח ב-100% שנישאר"

מכבי נתניה המשיכה הערב (שבת) להתקרב למטרה הגדולה שלה, המקום הרביעי, אחרי שגברה 0:2 על אשקלון, מחזור אחד לפני סיומה של העונה הסדירה. הדרומיים ממשיכים להיות שקועים עמוק בתחתית והם עדיין נמצאים בפער של 4 נקודות מהקו האדום.


מאמן המנצחת, סלובודן דראפיץ', דיבר בסיום המשחק והתייחס למתנה שנתנו לו חניכיו: "אמרתי לפני המשחק שאם רוצים לחגוג לי יום הולדת כמו שצריך, אנחנו צריכים לנצח ואני מאוד שמח שעשינו את זה".


המאמן התייחס לכישרון החדש שלו, יונס מלדה, שכבש שער בכורה: "הוא ילד מאוד מוכשר, תוצרת בית. יש לנו מחלקת נוער מצוינת וזה היהלום שיצא משם". על ההחלפות שלו ושל שי ברדה בין מחצית למחצית: "אין לי בעיה שאני אעשה תיקו והוא ינצח את המשחקים. אנחנו קבוצה וזה יפה שאין אגו. גם אנחנו וגם השחקנים נותנים הכל למען המועדון וזה מה שחשוב".

מלדה עצמו סיכם: "אני רק בהתחלה שמח על ההזדמנות". על הקפטן ערן לוי: "הוא עוזר לי באימונים, בכל דבר שאני צריך, בכדורגל ובחוץ". על ההמשך: "נילחם. לא רוצים להיות מקום חמישי, רוצים להגיע לשלישי וכמה שיותר להתקדם. אני מרגיש רעב ולא מסתפק במשחק הזה".


בצד המפסיד היה מסאי דגו, שסופר כבר שלושה הפסדים רצופים מאז הגיע לאשקלון: "התכוננו לכך שנתניה מגיעה דרך האמצע ושני הגולים הגיעו מהאמצע. אסור לעצור ולוותר, כל עוד יש סיכוי, אנחנו מתכוננים לחיפה בשבוע הבא". המאמן נשאל האם לדעתו אשקלון תישאר בליגה וענה: "בטוח ב-100%".