"לחץ? יודע שגולדהאר מגבה אותי ב-200%"

קרויף אחרי בית"ר י-ם. אלי דסה: "הניצחון הזה בשבילו"

מכבי ת"א המתינה במשך סיבוב שלם לנקום בבית"ר ירושלים שהביסה אותה 0:3 במחזור הפתיחה. הערב (שני) הצהובים הגיעו לאצטדיון טדי, ניצחו 1:2 את הקבוצה מהבירה וצימקו את הפער מהפסגה ל-4 נקודות בלבד. ניק בלקמן כיכב עם שער ובישול לאבי ריקן, וגם הספיק להשתיק את הקהל המקומי.


"היתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד, הגנו בצורה טובה וכל הקרדיט לשחקנים", אמר ג'ורדי קרויף בסיום, "לא היו לנו משחקים קלים בשבועיים האחרונים, כך שאני שמח בשביל השחקים והקהל. המאמץ שלנו השתלם - הקהל מעודד אפילו יותר כשנותנים מעל 100%. עם זאת, בשביל להמשיך לנצח נצטרך לכבוש ולשחק טוב יותר".


קרויף המשיך: "אני אף פעם לא צריך לחוש הקלה. אתה לא יכול לתת יותר מ-100%. יש לנו קבוצה טובה ויש תחרות על ההרכב. לחץ? אני מכיר את הבעלים (מיץ' גולדהאר) ויודע שהוא מגבה אותי מהרגע הראשון ב-200%. תמיד הוא תמך בי, כך שלא הרגשתי את הלחץ. פשוט הרגשתי רע כששישחקנו טוב ולא הצלחנו לנצח".


וידאר קיארטנסון פתח על הספסל ולא שותך. קרויף התייחס לכך: "כשהובלנו 0:2, היה משחק של כדורים ארוכים וארון (שוינפלד) יותר מתאים לסגנון כזה. במשחק פיזי הוא מצליח להתמודד טוב יותר. אייל גולסה שיחק מצוין, אבל היינו צריכים לרענן וגם אבי ריקן היה צריך לצאת (חוסה רודריגס שנכנס במקומו, היה החילוף השלישי). בוא לא נדאג, אנחנו צריכים את וידאר והוא שחקן מאוד חשוב לקבוצה".

אלי דסה שפגש את האקסית, אמר: "אני לא חושב שזו הייתה הופעה יוצאת מהכלל. אני שמח שפתיחת העונה שלי הייתה מוצלחת ורוצה להודות לצוות הרפואי שדאגו שאחזור. גביע הטוטו? כל תואר זו הצהרת כוונות. מכבי פספסה יותר מדי תארים , התנופה שקיבלנו מהגביע הגיע לכאן".


על הקהל של בית"ר אמר המגן: "אני מבין אותו. אלה אוהדים שהרבה מהם אוהבים אותי, לא כולם. אבל אם כבר קהל, אני מעדיף לדבר על זה של מכבי שתמך ועבר הרבה רגעים לא נעימים איתנו בזמן האחרון. אני שמח בשבילם". על קרויף אמר דסה: "זה היה בשבילו, חד משמעית. אנשים במערכת חייבים לו המון עוד מתקופתו כמנהל ספורטיבי. יש לנו חיבור טוב מאוד אליו".