פחתו הסיכויים שרפאלוב יגיע למכבי ת"א

הצהובים לא עמדו בדדליין לאירופית, מתכוונים להמשיך במו"מ

ליאור רפאלוב סיכם את תנאיו במכבי תל אביב. אחרי שהצהובים הגישו לשחקנה של ברוז' הצעה, כפי שפורסם לראשונה בערוץ הספורט, הישראלי כבר שוחח עם המאמן ג'ורדי קרויף והביע את רצונו להצטרף. רפאלוב אמר לשחקני הנבחרת: "הכל תלוי במו"מ בין המועדונים". כעת ינסו נציגי מכבי להגיע לסיכום עם הקבוצה הבלגית. בלם הצהובים, טל בן חיים, כמו גם האקסים ערן זהבי וטל בן חיים, אמרו לשחקן: "אל תחשוב פעמיים".


עורכי הדין של רפאלוב הגיעו לבית המלון של הנבחרת בחיפה וקיבלו ממנו ייפוי כוח כדי לסגור את פרטי העסקה, על מנת שיוכל להתרכז במשחק מול מקדוניה. רפאלוב מוכן להוריד בסכומים, בעוד מכבי תל אביב מנסה להפחית את סכום הרכישה מברוז'. הבלגים מערימים קשיים גם בשל סירובה של מכבי לשחרר את טל בן חיים בינואר. בעקבות כך, הבעלים אמר כי הוא לא יעשה יותר עסקים עם הצהובים.


במכבי לא הצליחו להגיע לסיכום עם ברוז' עד לדדליין לרישום השחקנים לליגה האירופית ועל כן בכל מקרה הקשר לא יוכל להשתתף בשלב הבתים אם בסופו של דבר יגיע לקבוצה. למרות זאת, הקבוצות כן ימשיכו במו"מ. הצהובים ישוחחו עם רפאלוב אחרי המשחק של הנבחרת מול מקדוניה כדי להבין אם הוא עדיין מעוניין, היות והסיכום איתו נעשה בהנחה שישחק בליגה האירופית, אך בשלב זה מסתמן שהסיכויים להגעתו פחתו.


לפי אחת ההצעות שהועלו, השחקן ישתכר כ-700 אלף יורו לעונה במקום מיליון, ככה שמכבי תשלם בסופו של דבר את אותו סכום לברוז' ופחות לשחקן, על מנת לגשר על הפערים עם הבלגים. הדדליין לרישום שחקנים לליגה האירופית עבר, כך שחתימה של הישראלי במכבי ת"א מעתה והלאה לא תאפשר לו להשתתף בשלב הבתים. 


ברוז' הבהירה שלא תהיה מוכנה לשחרר את הקיצוני בחינם, כשהסכום שמכבי מוכנה לשלם עומד על 1.5 מיליון יורו דמי העברה.