רשמי: אלירן עטר חתם במכבי ת"א ל-3 שנים

הסאגה הסתיימה. חיפה תקבל את אזולאי ו-750 אלף דולר

הסאגה הארוכה של הקיץ הסתיימה. אלירן עטר חתם הערב (שלישי) במכבי ת"א על חוזה לשלוש שנים וחזר למעשה לקדנציה שניה במועדון. זאת שעה לאחר שפורסם בערוץ הספורט כי השחקן עבר בדיקות רפואיות בקרית שלום. עטר ישתכר 400 אלף דולר בעונה, לא כולל מענקים. חיפה תקבל 750 אלף דולרים ואת שלומי אזולאי שיגיע בחוזה לשנתיים.


שני המועדונים ניהלו משא ומתן מתיש ואחרי הרבה מחלוקות ואי הסכמות הם הצליחו סוף סוף להגיע לעמק השווה. עטר, שהיה נחוש לעזוב את מכבי חיפה, נפרד מהמדים הירוקים עם 23 שערים ב-72 הופעות בשנתיים וחצי האחרונות ויחזור לצהובים, בשורותיהם כבש 53 שערים ב-96 הופעות ונהנה מעונת השיא בקריירה שלו ב-2012/13, אז סיים כמלך השערים של הליגה עם 22 כיבושים וזכה עימם באליפות ראשונה אחרי עשור.

במקביל, בסרביה דווח כי מכבי ת"א מעוניינת בקשר האחורי בן ה-28 של הכוכב האדום, מיצ'ל דונלד. האחרון עזר לקבוצתו להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, והוא מעורר עניין גם בטורקיה, כאשר שמותיהן של קייסריספור ואוסמנליספור מוזכרות וגם זה של פרייבורג הגרמנית. עוד אומרים כי אם יציעו להולנדי שכר של 600 אלף יורו, הכוכב האדום לא תעמוד בדרכו, אך תבקש עליו סכום מינימלי של מיליון יורו. רק לאחרונה, צויין, הועלה שכרו ל-360 אלף יורו.


דונלד בן ה-28 גדל באייאקס ואף רשם שמונה הופעות במדי הקבוצה הבוגרת, אך ב-2011 עבר לרודה ושם החל לבסס את מעמדו עם 91 הופעות ו-12 שערים בליגה ההולנדית הראשונה. ב-2014 עבר למורדוביה מהליגה הרוסית, אך עזב בהשאלה לכוכב האדום במהלך העונה וב-2016 השלים סופית את המעבר לסרביה. בעונה שעברה רשם 29 הופעות בליגה, 28 מהן בהרכב, וכבש שלושה שערים.