מימר במכתב התנצלות: "אמרתי דברים מהלב"

מאמן כפ"ס פנה לאיגוד השופטים אחרי שהתפרץ בהפסד לבית"ר

אחרי שתקף את צוות השיפוט בהפסד לבית"ר ירושלים בשידור חי, מאמן הפועל כפר סבא, שרון מימר, שלח הבוקר (שני) התנצלות רשמית לאיגוד השופטים במכתב מיוחד שכתב בעקבות האירועים בטדי. כזכור, מימר התפרץ לעבר השופט הרביעי, שלומי בן אברהם, במהלך התבוסה 3:0 ואף הורחק. לאחר המשחק הוא טען לקיפוח ולמשחק לא הוגן.


"עם סיום המשחק במוצאי שבת בזמן הראיון בשידור ישיר לערוץ הספורט, השמעתי דברי ביקורת נוקבים על רמת השיפוט ובאופן כללי על גישת השופטים בזמן משחקים של קבוצות מהדרג של הפועל כפ"ס לבין המועדונים הגדולים בליגה", פתח מימר את דבריו במכתב ההתנצלות המיוחד.


"אני מבקש להתנצל באם דברי אלה הובנו כהתרסה או כעלבון כנגד מי מבין העוסיקים במלאכה או איגוד השופטים", הוא הוסיף. "דברים שבאו מן הלב בסערת רגשות של אחרי משחק הקרבה מצד כמה מבחורי שלא זוכים לדקות רבות או הזדמיויות רבות לשחק במעמדים מכובדים מאין אלה".


למרות ההתנצלות, מימר סייג וכתב: "יודעים אתם היטב כי לא זו היא דרכי ואין ציטוטים או התבטאויות שלי כנגד שופטים, אך בחלוף יממה מהמשחק אני מבקש מכם לבדוק כשם שאני בודק את עצמי וצופה שוב ושוב במשחקי קבוצתי באמצעי הוידאו באם היו מקרים בהם היה ניתן להימענ מהענשה של כרטיסים צהובים ולהסתפק באזהרות מילוליות".