"לא יקבעו בשבילנו את המחירים לקהל שלנו"

מכבי שלחה מכתב לאשדוד, שדרשה מחיר של 40 שקל בכל היציעים

בעקבות לחץ אוהדי מכבי ת"א, מ.ס אשדוד הציעה היום (ראשון) למכבי ת"א במכתב מיוחד להוזיל את מחירי הכרטיסים לקראת ההתמודדות בין שתי הקבוצות הערב ב-20:45 ל-40 שקלים בלבד אחרי שהמחיר המקורי אותו דרשה הנהלת אשדוד בזמן פתיחת המכירה עמד על 80 ש"ח.


"אנו מציעים להנהלת מכבי ת"א כי תסכים על מחיר אחיד לכרטיס כניסה בכל המפגשים שיתקיימו העונה בין שתי הקבוצות במחיר אחיד של 40 ש"ח", פירסמה אשדוד בהודעה אחרי שהקהל הצהוב זעם ואיים להחרים את המשחק. "אנו עושים ונעשה ככל שבאפשרותנו על מנת לארח את אוהדי מכבי ת"א ויתר אוהדי קבוצות הליגה בצורה הטובה ביותר".


"מועדון ספורט אשדוד מוביל מדיניות בשנים האחרונות להורדת מחירי הכרטיסים למינימום אפשרי", נכתב בנוסף. "גם כאן אנחנו מתחייבים כי במידה והנהלת מכבי ת"א תתחייב גם היא כי בכל המשחקים מול מ.ס אשדוד יימכרו הכרטסיים לכלל האוהדים (כולל אוהדי מכבי) במחיר אחיד של 50 ש"ח ואף פחות מכך, כך ייעשה גם במשחק הקרוב".


במכבי ת"א לא התרשמו מההצעה והגיבו: "ההצעה של ג'קי בן זקן הזויה. בשנה שעברה הוא הכניס אוהדים בחינם למספר משחקים, אז אולי הוא רוצה שגם אנחנו נכניס את שלו בחינם?". כזכור, אנשי מכבי תל אביב גם סירבו לאסוף את הכרטיסים עבור אוהדי הקבוצה בטענה שאין קופות באיצטדיון באשדוד.


גורמים נוספים במכבי ת"א מסרו: "במידה וג'קי בן זקן היה כל כך טרוד מרווחתם של אוהדי מכבי ואשדוד, הוא היה מגיע לסיכום עם הנהלת מכבי על מחירי הכרטיסים לקבוצת החוץ גם באשדוד וגם בנתניה. אבל הוא כנראה רוצה להרוויח גם את המחיר של 80 שקל וגם לצאת בסדר".


"הוצע לאשדוד כבר לפני 2 עונות עיקרון ההדדיות כפי שיש למכבי ת"א מול רוב המכריע של הקבוצות, שאינן הגדולות. לפי העיקרון הזה ימכרו כרטיסים באותו מחיר (50 ש"ח) לשני הקהלים במשחקים החוץ. אשדוד היא הקבוצה היחידה שסרבה והתעקשה שהמחיר ההדדי של 50 יהיה בכל האיצטדיון במשחק בית של מכבי ת"א, לאו דווקא במשחק מול אשדוד. הרצון הזה של ג'קי בן זקן פוגע בכל בעלי המינויים".


ממכבי ת"א אף נשלח מכתב רשמי לאשדוד בו נכתב בין היתר: "קראנו על הפניה באמצעי התקשורת... כעיקרון אנחנו מוכנים גם להסכים על מתווה לפיו כרטיס לאוהדי הקבוצה האורחת בלבד יעלה 40 שקל ומוכנים להחיל אותו גם במשחק הגומלין בין שתי הקבוצות. דרישתכם להחיל מתווה זה על כלל יציעי הקבוצה המארחת אינו רלוונטי, שכן שני המועדונים רוצים להגיע להסכם על קהל אורח בלבד... אין אנו מעוניינים לאפשר לגורמים אחרים לקבוע את מדיניות המחירים של המועדון לאוהדיה ובעלי המינויים שלה".

את עונת החזרה שלה לליגת העל פתחה מ.ס אשדוד עם הפסד חוץ לקריית שמונה. הערב הקבוצה של רוני אוואט תחפש נקודות ראשונות, אבל גם הפעם זו הולכת להיות משימה לא פשוטה בלשון המעטה, כשמכבי תל אביב תגיע לאצטדיון הי"א.


"זה אחד משני המשחקים הכי קשים שיש בליגה הזאת, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. ברור שאפשר להוציא משהו מהמשחק הזה", אמר שחקן בקבוצה לקראת המפגש מול סגנית האלופה. אוואט יאלץ להסתדר ללא מספר שחקנים בולטים. קרלו ברוצ'יץ' הורחק במחזור הקודם וכמובן שלא יהיה בסגל.


גם המגן השמאלי המחליף, אדיר טובול, פצוע ולכן חאתם עבד אל חמיד מועמד לשחק כמגן שמאלי. רועי בקל עדיין לא החלים לחלוטין מהקרע הקטן ממנו סבל בשריר הארבע ראשי ולרשימה הזאת צריך להוסיף גם את תום מונד שאומנם חזר להתאמן לפני שבועיים אך עדיין לא נמצא בכושר מספיק טוב בשביל להיות בסגל.


מי שיפתח הערב ב-11 הוא מיכאל אוחנה, במה שיכול להיות גם המשחק האחרון שלו באשדוד. כפי שכבר פרסמנו, גנט העבירה לג'קי בן זקן הצעה על סך של מיליון יורו וחצי על הקשר הצעיר, אבל בן זקן מעדיף לדחות את ההצעה הנדיבה ושאוחנה ישחק העונה באשדוד.


השחקן, מצידו, פנה לבעלים מספר פעמים וביקש ממנו לא לעמוד בדרכו בדרך להגשמת החלום המקצועי וכמובן הכלכלי שלו. הבלגים הציעו לאוחנה שכר של כ-250 אלף יורו לעונה בחוזה לארבע שנים וזהו ללא ספק שדרוג עצום לעומת תנאיו באשדוד.


במקביל, הבלם הסרבי, סאשה איבקוביץ' בן ה-23, חתם על חוזה בן 4 שנים בשורות מ.ס. אשדוד. עם חתימתו אמר: ״הגעתי למועדון חם ומשפחתי. במהלך הימים שלי פה ראיתי קבוצה צעירה ומוכשרת. אני מקווה לתרום לקבוצה ויחד נעשה עונה טובה״. על הגעתו לאשדוד פורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט.


בנושא אחר, לראשונה באשדוד יתקיים הערב הפנינג משפחות קהילתי לפני המשחק, במתחם מיוחד שהוקם מחוץ לאצטדיון הי״א. הפעלות לילדים, משחקי ספורט, מפגש עם שחקנים, מגנטים, ברד וסוכר מתוק חופשי. מתנות ופרסים למנצחים. הפעלות תפאורה ועוד, והכל בחינם בשעה 19:00 בחסות מועדון ספורט אשדוד, ובשיתוף מנהלת רובע א׳ של עיריית אשדוד.