"היה חסר אומץ, אך צריך לדעת להוציא 0:0"

נאתכו והנבחרת מרוצים אחרי וויילס. טיבי: "לא נגעתי ביד"

חלום יורו 2016 עדיין חי ובועט, גם לא לכיוון השער. נבחרת ישראל חילצה אמש (ראשון) 0:0 בקרדיף מול נבחרת וויילס של גארת' בייל, וכשנותרו עוד שני משחקים במוקדמות, החבורה של אלי גוטמן עדיין במקום השלישי בבית 2. בחודש אוקטובר יגיעו המשחקים מול קפריסין ובלגיה שיכריעו האם הנבחרת תתמודד בפלייאוף.

"לפעמים יש משחקים שאתה יודע שרוב העבודה תהיה בהגנה", הבהיר ביברס נאתכו, שלא התנצל על הסגנון המתגונן של הכחולים-לבנים, "זה היה מגרש מאוד קשה, אחד המגרשים הכי קשים ששיחקתי בהם מבחינת היציבות. שאפו גדול לכל הנבחרת. נכון שמבחינה התקפית היה חסר לנו עוד קצת אומץ כדי לנסות להשיג תוצאה יותר טובה, אבל זו תוצאה חשובה מאוד כי עכשיו וויילס יצטרכו להתאמץ בבוסניה ואני מקווה שהתוצאה שם תעבוד לטובתנו".


קשר צסק"א מוסקבה דיבר על היכולת האישית שלו: "אני חושב שמבחינה הגנתית היינו טובים, גם לי באופן אישי היה משחק לא רע מבחינה הגנתית. התקפית היה קשה, כי לא היו הרבה אופציות קדימה. יש משחקים כאלה, שצריך לתת את הלב, להשאיר את הכל על המגרש ולצאת עם 0:0".

"ידענו שאנחנו באים למשחק קשה מאוד", הוסיף איתן טיבי, "באמת היה משחק מאוד קשה. לא הגענו למצב אחד, הגענו כנבחרת שרוצה לצאת עם נקודות ואני שמח שיצאנו מכאן עם נקודה".


בלם מכבי ת"א התייחס להתגוננות המוחלטת של הנבחרת במשך 90 דקות: "לא זכור לי משחק כזה, אבל אתה יודע שיש גם משחקים כאלה, במיוחד במשחק בו יש לנו מה להרוויח, שאנחנו באים רק בשביל התוצאה. היינו רוצים גם לנצח אבל לנוכח המשחק הזה אני שמח שיצאנו בתוצאה כזאת".


טיבי היתמם כשנשאל לגבי נגיעת היד שהייתה או לא הייתה ברחבה במחצית השנייה: "אני לא כזה בטוח שהייתה נגיעת יד, הכדור נגע לי בחזה ואולי בלי כוונה נמשך לי ליד. אבל בסדר, לפעמים צריך גם מזל. אני שמח שהמזל היה איתנו היום".