מכבי חגגה את העסקה: "מרוצים מאוד מהסכום"

שביעות רצון ממכירת רייכרט. שמחה גם בהפועל: "חזר הביתה"

כשכל הצדדים מרוצים, זו כנראה עסקה טובה. הפועל תל אביב ומכבי תל אביב השאירו היום (שלישי) את פרשת רייכרט מאחוריהם וסגרו דיל עוקף בוררות: הקשר עבר מצהוב לאדום תמורת מיליון יורו, וחתם על חוזה ל-5 שנים בשכר של 140 אלף יורו לעונה.

כאמור, שביעות רצון בשני עברי הכביש בתל אביב. במכבי טוענים כי תנאי העסקה, שמבטיחים סכום גבוה לקופה הצהובה, פוטרים את האלופה מתשלום של 800 אלף שקלים לרייכרט (סכום שהובטח לו בעבר על חשבון 40 אחוזים מכרטיס השחקן שלו) ומבטיחים הכנסה של 20 אחוז מכל מכירה עתידית של הקשר, מצביעים על ניצחון גדול. "בעקבות אירועי הימים האחרונים פנתה הפועל ת"א אל המועדון לאחר ששמעה את העדויות והנתונים שהציגה מכבי בבוררות. מכבי תל אביב קיבלה את ההצעה הכספית שהוגשה לה למכירתו של בן רייכרט, הצעה ממנה אנחנו מרוצים מאוד", נמסר ממכבי תל אביב.


בהפועל תל אביב חגגו את ההעברה בפן המקצועי, כשהם רואים ברייכרט תוספת עצומה לסגל של ססאר מנדיונדו. "רייכרט, אוהד הפועל תל אביב מבטן ולידה, והביע לכל אורך החודשים האחרונים את רצונו העז להישאר במועדון האהוב עליו ולהנהיג אותו בשנים הקרובות", נמסר מהפועל, "רייכרט בן ה-21 הוא אחד השחקנים המוכשרים שצמחו בישראל בדור הנוכחי. בינואר האחרון הוא עבר בהשאלה וסייע רבות להישארות הקבוצה בליגה, תוך שהוא מראה כישורי מנהיגות טבעית, יכולות פיזיות, מנטאליות, טקטיות וטכניות. תכונות אלו הופכות אותו לקשר אוניברסלי המסוגל לשחק במגוון עמדות בהצלחה, מה שהופך אותו לאחד השחקנים המבטיחים והבולטים בכדורגל הישראלי".


"ברגע שנקרתה בדרכנו ההזדמנות לרכוש שחקן עם איכויות כמו בן רייכרט החלטנו להשלים את העסקה ולצרף אותו למועדון", הוסיף הבעלים אמיר כבירי, "אנחנו שמחים על ההחתמה של בן ובטוחים כי הוא יחזק את הקבוצה ויעזור לנו להגשים את המטרות שלנו. בן הוא אדום אמיתי ואני מאושר שהחזרנו אותו הביתה".