שחר: "ישבתי מבויש ביציע, יהיו שינויים"

הלם בחיפה. סטנוייביץ': "אולי לא אמשיך". בניון חש כאבים

הכל כבר נאמר, הכל נכתב, אבל משבוע לשבוע זה רק נהיה מביך יותר: מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) הפסד רביעי ברציפות, 1:0 למכבי פתח תקוה. אחרי שבעה מחזורים, הירוקים עם 6 נקודות עלובות, כשבמאזנם 2 ניצחונות לעומת 5 הפסדים. ספק אם גם אלכסנדר סטנוייביץ' חלם, בסיוטיו הגרועים ביותר, שכך תיפתח הקדנציה שלו בכרמל.

לא רק במכבי חיפה חוטפת מכולן, היא פשוט נראית איום ונורא. בארבעת ההפסדים האחרונים שלה, היא כבשה שער אחד - מול מכבי תל אביב (3:1) - וגם הוא היה בפנדל. כלומר, מאז השער השלישי מול הפועל פתח תקוה במחזור השלישי, היא לא כבשה שער שדה. במספרים: 368 דקות, לא ייאמן. למרות הכל, תמונות יפות ולא כל כך אופייניות בכדורגל שלנו נראו בסיום: שחקני חיפה לא ירדו לחדר ההלבשה והלכו להודות לאוהדים, שמצידם מחאו כפיים.


יוסי בניון, שנכנס כמחליף מיד אחרי השער של ג'ואקים מונונגה בדקה ה-51, הרגיש כאבים בברך הפגועה ומחר יעבור בדיקות נוספות, כאשר במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חוזרת, שתמנע ממנו לשוב לכושר מלא.


בניגוד לדרכיו הרגילות, הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר, החליט לספק התייחסות מיוחדת למצבה של הקבוצה. "ההפסד נגד מכבי פתח תקווה היה משחק נוסף שגרם לי לשבת מבוייש ביציע", אמר בהודעה באתר הרשמי של המועדון. "דבר אחד אצלנו ראוי לציון והוא התמיכה הנפלאה של אוהדים שלנו, שלא מפסיקים לעודד את הקבוצה ואת המאמן למרות תצוגת הנפל. אני אישית מאוד מעודד מהתופעה הזו שמזכירה לי אוהדים מאנגליה, המעודדים את קבוצותיהם גם לאחר כשלונות". על עתידה של מכבי חיפה אמר: "בקבוצה יבוצעו השינויים המתבקשים בהקדם, יחד כולנו נחזיר את הקבוצה אל המסלול".

"אנחנו במצב קשה, כולנו מאוכזבים מאוד. זה היה עוד משחק לא טוב שלנו, כי לא הגענו ולא שלטנו במשחק", הודה המאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. "אנחנו בבעיה גדולה. אנחנו לא מבקיעים, היום אפילו לא הגענו למצבים. הם הבקיעו בהזדמנות אחת ואנחנו איבדנו את הביטחון".


הסרבי התייחס גם למעמד שלו במועדון: "כעת זה לא הזמן לדבר, עד מחר אחשוב מה אפשר לעשות. חייבים לשנות משהו, ניסיתי לעורר זעזוע עם כמה שינויים וגם זה לא עבד. מה שבטוח זה ששיחקנו רע מאוד, בטח אחרי שנקלענו לפיגור. אני צריך לעשות הכל כדי שהמצב במכבי חיפה יהיה טוב. ברור שיכול להיות שלא אהיה כאן, אצטרך לחשוב על כך".


סטנוייביץ' החמיא לאוהדים: "אני מודה לקהל שלנו שממשיך להגיע במספרים גדולים, אנחנו רוצים להחזיר להם על המגרש, אבל אנחנו לא מצליחים. בניון? זה המשחק הראשון שלו אחרי זמן רב, הוא חשוב לנו מאוד".


מנגד, רן בן שמעון המאושר אמר: "ממשחק למשחק רואים שהחבר'ה גברים. אנחנו עוד נשתפר הרבה, עוד נשחק כדורגל הרבה יותר טוב. אני מאוד גאה בשחקנים שלי, זה מתחיל להיראות טוב".