בכורה לפלאח בהפועל, גם אבו אל היג'א יפתח

דומב עורך שינויים לפני אשדוד בגביע הטוטו. אזולאי ב-11

יומיים לאחר ההפסד הצורם 3:0 לקריית שמונה, בהפועל ת"א ממשיכים לנסות להרגיע את הרוחות ולשדר עסקים כרגיל. לא מדובר בעניין פשוט אחרי תצוגת הנפל בצפון, אך מאמן האדומים אסי דומב מבין שאין זמן להתאוששות ארוכה כי כבר מחר (שלישי) מחכה לשחקנים שלו הגומלין מול מ.ס אשדוד ברבע גמר גביע הטוטו ואחריו עוד משחק ליגה חשוב מול הפועל חיפה בבלומפילד.

"תרימו את הראש ואל תתחילו לחפש אשמים, הפסדנו כקבוצה", אמר דומב לשחקניו, "שימו את ההפסד הזה מאחור כי יש לנו משחק חשוב מול אשדוד, בו אנחנו צריכים ורוצים לנצח כדי לעבור שלב". גם דומב יודע שדרוש להפועל תל אביב סוויץ' די מהר כדי לחזור מפיגור של 2:0 מול אשדוד ולהעפיל לחצי הגמר. התקדמות במפעל גביע הטוטו משמעותה כסף, ועל כן בהפועל מאוד רוצים לעבור הלאה.


על פי האימון המסכם, דומב צפוי לערוך שלושה שינויים. סארי פלאח יערוך בכורה במדים האדומים, כאשר יפתח ב-11 במקומו של יורגן קולין. מוחמד אבו אל היג'א הצעיר יוצב בעמדת המגן הימני על חשבון ליאור לוי, ושלומי אזולאי ייכנס ל-11 במקום שון מלכה. לראשונה העונה יפתח דומב עם שני חלוצים, מה שבהחלט מראה על הרצון הברור של הפועל לבצע מהפך ולהעפיל לחצי הגמר. אגב, נראה כי ההפסד לק"ש נותן את אותותיו, שכן שחקנים בהפועל סיפרו כי דומב נראה עצבני במהלך האימון, במהלכו התעמת עם הרמוני איקנדה לאחר שזה התלונן על תיקול חריף נגדו.


עלייה לחצי הגמר, כאמור, שווה לא מעט כסף לאדומים, וזה בדיוק מה שעומד כרגע בין חוזהו של משה אוחיון ואישורו בבקרת התקציבים. הקשר חתם אתמול ובהפועל ממשיכים במאמצים לגייס את הסכומים הנדרשים על מנת להעבירו. על פי ההערכות עלותו של אוחיון למועדון, שחתם לשנתיים וכבר הספיק להתאמן בחודורוב, היא כ-170 אלף שקלים, כאשר השחקן צפוי להרוויח 100 אלף שקלים ברוטו ועוד 2,000 שקלים לנקודה. היות שאוחיון הוא שחקן חופשי, הפועל לא לחוצה מסיומו של חלון ההעברות היום, ותוכל להעבירו בבקרה גם לאחר הדד ליין.

בנושא אחר, הפועל חיפה דחתה את הצעת הפועל תל אביב לפיה מחיר הכרטיסים למפגשים בין הקבוצות יעמוד על 50 שקלים. הקבוצות יפגשו ביום שבת בבלומפילד, ובהפועל תיכננו לגבות חמישים שקלים, בתקווה שבמפגש הנוסף, בסיבוב השני, חיפה תנהג באותו האופן. אך כאמור, בכרמל מעוניינים לגבות 70 שקלים לכרטיס מבוגר במפגש בין השתיים. על פי מחירי המנהלת הפועל יכולה לגבות עד שמונים שקלים לכרטיס, וכרגע עדיין אין החלטה לגבי המחיר.


מעמותת ה"אדומים" נמסר בתגובה להחלטה כי: "הנהלת הפועל חיפה התגלתה פעם נוספת בקטנוניות שלה וכאחת שאינה רואה את טובת אוהדיה. אנו מקווים שעד למשחק הליגה בין הקבוצות בסמי עופר תחזור הנהלת חיפה מהחלטתה."


גם באשדוד לוקחים ברצינות רבה את הגומלין
אחרי שניצחה 0:2 באצטדיון הי"א, מ.ס. אשדוד תגיע לבלומפילד עם מקדמה רצינית ביותר, אבל במועדון ממש לא מרגישים שהכרטיס לחצי הגמר כבר בכיס שלהם. ניר קלינגר הזהיר את שחקניו מכך שהפועל תל אביב תגיע נחושה למדי אחרי התוצאה הלא טובה בקריית שמונה. אלכסנדר דוידוב יחזור לסגל של אשדוד אחרי שריצה עונש השעיה בשבת, בעוד שירו בלו ימשיך להיעדר בשל עונש השעיה משלו. קלינגר עדיין לא סגור על ההרכב שלו לקראת הגומלין, והדבר יוכרע רק לאחר אימון הבוקר מחר.