בלם סרבי יחתום בהפועל עכו

סרדה קזנביץ' יצטרף. קדוסי: "הגענו עם רוח לחימה"

מישהו זוכר איך התחילה הפועל עכו את העונה? הקבוצה מהצפון כבשה בצרורות עם 1:5 על סכנין, ניצחה את בית"ר בטדי, הוציאה תיקו ממכבי חיפה ונחשבה לאחת ההפתעות הנעיות. אלא שאז הגיעה הנפילה. הקבוצה הדרדרה עד למקום האחרון בטבלה. השבוע פוטר המאמן שמעון הדרי ויובל נעים נכנס לנעליו. אמש (שבת) יאחרה הקבוצה את האלופה קרית שמונה ולקחה ממנה נקודה יקרה עם 1:1 בדקה ה-90. בתוך כך, במועדון חושבים על חיזוק לקראת החלק הגורלי של העונה והבלם הסרבי, סרדה קזנביץ' בן ה-27  יגיע היום למועדון ויחתום עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת.

כובש השער הוא מלך השערים של הקבוצה העונה, אוהד קדוסי שהרעיד את הרשת בפעם ה-11 וחגג בדרך מיוחדת כשהפך את חולצתו והצביע על המספר, 11. "שיניתי את כיוון החולצה כי זה היה שער מספר 11 שלי העונה", הסביר קדוסי בסיום, "לא סימנתי כלום לק"ש, רצתי לקהל של עכו, אין יותר כיף מלהבקיע שער".


המאמן יובל נעים לא עמד על הקווים כייוון שטרם עבר בבקרה התקציבית, אך נראה כי התיקו יכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. "אנחנו אוהבים את שמעון הדרי ומאחלים לו בהצלחה", סיכם החלוץ, "בהצלחה גם ליובל. אנחנו משחקים, נלחמים והכל בסדר, אי אפשר להגיד משהו רע על שמעון או דברים כל כך טובים על יובל. מגיעות לו מחמאות על הנקודה אבל אנחנו ממשיכים".


"הגענו הפעם עם רוח לחימה על כל כדור, לא ויתרנו על אף כדור", הוסיף קדוסי, "שיחקנו נכון בהגנה, התקשנו בהתקפה, קרית שמונה שיחקה טוב והפעילה עלינו לחץ. נאצלנו להתגונן רוב המשחק, אבל מגיעה לנו נקודה על רוח הלחימה שלנו ואני שמח שהבקעתי גול בדקה ה-90. אני מקווה להבקיע כמה שיותר שערים עד סוף העונה". בשבוע הבא תצא הפועל עכו למשחק חוץ קשה בווסרמיל מול הפועל ב"ש שרשמה אמש ניצחון 3 ברציפות.