רמה"ש לא תפטר את רפי כהן: "זה לא עלה"

המאמן זוכה לגב. מאמץ למצוא מימון כדי להעביר את ימפולסקי

למרות שני ההפסדים כבר בפתיחת הליגה, נראה כי בעירוני רמת השרון ישנו עניין אחר שמטריד יותר את קברניטי המועדון מהיכולת המקצועית: הדלות התקציבית. כזכור, לקבוצה מהמורשה היו בעיות בהעברת שחקניה בבקרה (העבירה את עיקר שחקני הרכש רק לקראת המשחק השני מול ק"ש), ולאחר המחזור השני קשר הרכש ממכבי חיפה, דלה ימפולסקי, עדיין לא עבר בבקרה בעקבות בעיות כלכליות.


ראשי המועדון מחפשים אחר מקורות מימון וספונסרים על מנת שתתאפשר העברתו של ימפולסקי,  והם מקווים כי יצליחו לסיים את הסאגה הזאת במהלך הפגרה. "הפגרה באה לנו בדיוק בזמן", ציינו במועדון, "אנחנו נתקן את מה שצריך כדי שבמשחק הבא מול הפועל רעננה בבית ניקח את הנקודות".
 
בתוך כך, גורמים בהנהלת הקבוצה הבהירו היום (ראשון) כי המאמן רפי כהן ממשיך בתפקידו וכי אין שום כוונה כרגע לבצע שינויים בעמדת המאמן. "מדובר רק בשני הפסדים, אנחנו אפילו לא חשבנו על לבצע שינוי דרסטי שכזה", ציין גורם בקבוצה.
 
לעניין אחר, במהלך הפגרה גם יחולקו בין 100 ל-200 מהמנויים ההפוכים שהוציאה הנהלת המועדון. כזכור, במשחק הראשון מול הפועל חיפה בגרונדמן, את יציעי האצטדיון מילאו יותר אוהדים אורחים ממקומיים ובמועדון מקווים שהמצב ישתנה מול רעננה.