שער העונה לא ישוחזר: לוגסי שוב לא בסגל

הקשר לא ישחק הערב נגד בני יהודה. בן חיים בהרכב

מושיקו לוגסי שוב מחוץ לסגל של מכבי ת"א. פאולו סוזה החליט להוציא את הקשר מהסגל לקראת המשחק הערב מול בני יהודה. הקשר שכבש את שער העונה בשנה שעברה נגד הכתומים קיבל את הבשורה בהפתעה מוחלטת.מדובר במשחק הליגה השני שבו לוגסי לא בסגל אחרי שגם מול הפועל עכו, הוא ישב ביציע. בסביבתו של השחקן מסבירים כי לוגסי מסיים את חוזהו בסוף השנה ולכן הוא לא בתוכניות. מצד שני הדגישו מקורביו כי אם יוצע לו חוזה חדש הוא יחתום בתמורה להשאלה כדי לקבל דקות משחק בקבוצות אחרות.
 
"איך יכול להיות שנגד גיורי לוגסי שיחק לפני איינבינדר ופתאום הוא לפניו בסגל", אמר אחד מהשחקנים. גם הבלם הצעיר, ריף פרץ, ועמרי אלטמן שסיים טירונות השבוע לא יהיו בסגל.
 
סוזה יחליט עד למשחק הערב, מי השחקן הנוסף שלא ייכלל ב-18 מאחר והזמין 19 שחקנים לבית המלון. ההערכה היא כי גאל מרגוליס או מונאס דאבור לא יהיו בסגל, למרות שיתכן כי המאמן הפורטוגלי, יחליט להוציא דווקא את אחד המגנים, עמרי בן הרוש או יואב זיו. "אי אפשר לדעת אצלו", ציין שחקן אחר.
 
סוזה ערך לשחקנים אסיפת וידיאו ארוכה כהרגלו, והתעכב על קו ההגנה של הכתומים והבעיטות החופשיות. "סוזה יודע כל פרט על כל שחקן וזה משהו שראוי לההערכה", אמרו במכבי. ההרכב שפתח בניצחון על עכו, יקבל גם הפעם את הקרדיט.
 
הרכב משוער: חואן פאבלו, שרן יני, קרלוס גארסיה, איתן טיבי, מאנה, גל אלברמן, מהארן ראדי, ערן זהבי, טל בן חיים, ברק יצחקי, ראדה פריצה.