"כשאגדל, ארצה להיות כמו דרקו טאסבסקי"

בלם ק''ש, שיר צדק, פרגן לקשר שבלט ב-1:4 על רמה"ש

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) בקרב שחקני ואנשי עירוני ק"ש בעקבות הניצחון ה-1:4 המרשים על עירוני ניר רמה"ש, שהיה את הניצחון הראשון העונה של ברק בכר. "אחרי ההפסד למכבי חיפה והטעויות שעשינו שם היה לנו מאוד מאוד חשוב לנצח ולהשיג נקודות ראשונות", ציין שחקן בקבוצה והיטיב לבטא את הלך הרוח.

לאחר המשחק הייתה שמחה גדולה, כשגם הבעלים איזי שירצקי נכנס לחדר ההלבשה לשחקנים והחמיא לשחקנים כשאמר: "כל הכבוד". שחקן אחר הוסיף: "הראינו מי אנחנו ומה אנחנו שווים, אבל הליגה עוד ארוכה. אנחנו יוצאים לפגרה בתחושה טובה וזה חשוב".


מי שקיבל הרבה מאוד שבחים הוא הקשר המקדוני, דרקו טאסבסקי, שנכנס כמחליף במחצית השנייה ובלט מאוד על המגרש. "הוא מקצוען אמיתי, הוא עובד קשה ואנחנו מאוד מעריכים אותו מאוד", ציינו במועדון. הקפטן שיר צדק צייץ בטוייטר בעניין זה: "כשאהיה גדול אני רוצה להיות דרקו טסבסקי, הוא אחד הזרים הכי טובים ששיחקו פה". בנוסף, גם דוד מנגה, שכבש צמד, וגם אופיר מזרחי שנכנס כמחליף במחצית השנייה וכבש, זכו למחמאות.


''אני שמח מאוד שניצחנו ולקחנו 3 נקודות", ניתח דייויד מנגה. "זה היה חשוב לנו אחרי ההפסד למכבי חיפה. כבשתי צמד ואני מקווה שזה יימשך כך. זה אומר שהיה לנו חשוב לנצח, אנחנו בכושר טוב אבל נמשיך לעבוד ואני מקווה שנמשיך לנצח".


החלוץ המצוין השווה גם קבוצתו הנוכחית לזו בה היה בעונה שעברה. "קרית שמונה הרבה יותר מאורגנת, טקטית וחזקה מהפועל רמת גן", אמר מנגה, "אבל אנחנו משחקים כדורגל די דומה להפועל רמת גן. אני שמח מאוד שאני כאן ואני נהנה. אני לא יודע כמה אכבוש העונה אבל אני מקווה שהרבה".