פערים כספיים גדולים בין ב"ש לניקולאה

החלוץ הרומני כנראה לא יחתום. סוויסה קיבל אישור לעזוב

בהפועל באר שבע משפשפים את העיניים: אחרי שני מחזורים, הקבוצה של אלונה ברקת מושלמת. 10 שנים עברו מאז הפועל באר שבע פתחה את העונה עם 6 נקודות ברציפות, ואחרי ה-0:2 על הפועל תל אביב אמש (שבת), בבירת הנגב התחילו בספירה חדשה.

למרות הפתיחה החיובית, אלישע לוי עדיין רוצה חיזוק, אבל נראה כי החלוץ הרומני, מריוס ניקולאה, לא יצטרף בסופו של דבר. תחילה היה נראה כי הצדדים ילכו אחד לקראת השני ויגיעו להבנות, אבל הערב התברר כי בין הצדדים קיימים פערים כספיים של כ-50 אלף יורו וגורמים המקורבים למשא ומתן העריכו כי הסיכויים שיחתום קלושים. בלי קשר, לוי עדיין מחפש קשר זר ובמידה שיימצא אחד כזה עד לסגירת חלון ההעברות, בויאן מרקוביץ' ישוחרר.


ובחזרה לניצחון על הפועל ת"א. כל השבוע דיברו בבאר שבע על כך שהם חייבים לעצור את רצף הכישלונות מול הפועל, וזה סוף סוף קרה. אחרי 9 שנים ללא ניצחון על האדומים מתל אביב, הקבוצה של אלישע לוי הראתה עליונות על זו של רן בן שמעון שיש ביציע והוכיחה כי הניצחון על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר לא היה יד הגורל. לפיכך, באר שבע יוצאת לפגרה עם חיוך על הפנים וטעם של עוד.


מי שמחייך פחות הוא תומר סוויסה, שמאוד לא מרוצה ממעמדו בסגל של אלישע לוי. החלוץ ביקש היום מאנשי הפועל ב"ש להשתחרר ולחפש בית חדש, ובקבוצה מבירת הנגב אישרו את בקשתו. סוויסה רשם רק שניות בודדות העונה, במחזור הפתיחה מול בית"ר ירושלים. זה הספיק לו אמנם כדי לכבוש את השלישי לרשת של אריאל הרוש, אבל לא המתיק את התחושה כי הוא לא זוכה לקרדיט.


"עבדנו במגרש ועמדנו טקטית טוב מאוד", סיפר אביתר אילוז לאתר ערוץ הספורט. "ראינו את הפועל בוידאו וידענו שהאגפים זו נקודת התורפה שלהם. השגנו את הניצחון בעבודה קשה והרבה זיעה. בבית שלנו אנחנו קבוצה חזקה מאוד ואני בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה השנה" .

למרות הפתיחה המסחררת, אילוז חושב שעוד מוקדם להתלהב. "לצאת עכשיו בהצהרות זה טוב ויפה, אבל זה לא עובד ככה", המשיך המגן. "צברנו שני ניצחונות רצופים, אנחנו רוצים עכשיו לקחת אוויר, להירגע, לשמוח בחג ולבוא מוכנים להמשך הליגה".


אילוז התייחס לשינוי שחל העונה: "אם מביטים לעונה שעברה, רואים שאיבדנו את כל הנקודות בגלל שהחמצנו בלי סוף. ידענו שאנחנו חזקים ושיפרנו את כל הנקודות החלשות. מגיע לאלישע לוי את קרדיט, הוא זה בנה את הקבוצה, ברדה, בוזגלו, אראל ודג'אני מרימים את אלו שלידם וזה עוזר גם הצעירים. החיבור בין הצעירים לוותיקים עושה קבוצה חזקה".


במועדון מווסרמיל ציינו את מאור בוזגלו, שהיה המצטיין במגרש. הקשר בישל שני שערים והיה פעיל מאוד בהתקפת הקבוצה. גם סיראז' נסאר המשיך את היכולת הטובה מהשובע שעבר וכבש שער שני בשני משחקים.