מרטינו: למסי לא תהיה בעיה לשחק בולנסיה

בארסה במסטאייה ב-22:00 (ישיר באפליקציה). צ'אבי לא בסגל

ליונל מסי לא מצליח לברוח מבעיות הכשירות. הכוכב של ברצלונה עובר מהופעות בהרכב לטיפולים אצל הפיזיותרפיסט יותר מהר משהוא חולף על פני מגנים, אבל בקבוצה הקטאלונית מסרבים להיות מודאגים. הערב (ראשון, 22:00, שידור ישיר באתר), בארסה תעמוד למבחן הרציני הראשון שלה השנה בליגה, כאשר תתארח אצל ולנסיה.


למרות שמסי החסיר אימון אחד השבוע, המאמן שלו טאטה מרטינו לא מודאג. "לא תהיה לו בעיה לשחק בוולנסיה", הוא הבטיח במסיבת העיתונאים, "כשאתה משחק כל כך הרבה ימים בלי זמן להתאושש, קשה מאוד לשחקן להגיע בצורה טובה למשחקים. לפעמים עדיף לשחקן להחמיץ אימון ולהחלים מאשר להשתתף באימון של 50 דקות".


לעומת מסי, שכנראה יפתח, שניים שבוודאות לא ישחקו עם צ'אבי ואלכסיס סאנצ'ס. טאטה השאיר אותם מחוץ לסגל למשחק במסטאייה, והסביר: "אלכסיס שיחק הרבה, וגם צ'אבי הגיע מהקונפדרציות והשתתף בכל המשחקים. הגיע הזמן שינוחו במשחק אחד. יש להם גם משחקים בנבחרות, אז החלטנו שעדיף שלא ישחקו".


המאמן הארגנטיני התייחס גם לסגנון המשחק של בארסה, והבהיר: "אני לא יכול לדמיין עונה מוצלחת של ברצלונה בה היא מתעלמת מפילוסופיית המשחק שלה". הוא גם מצא את השחקן ממנו הוא חושש יותר מכל אצל ולנסיה: "אנחנו צריכים להיזהר מכך שוולנסיה תנצל את הפוטנציאל שלה, ועלינו לנקוט בצעדים כדי ששחקנים כמו אוור באנגה לא יהיו פעילים. נבוא כדי לנצח".