עומרי כספי לאחר הבחירה בדראפט: "חיכיתי לרגע הזה כל החיים"

עומרי כספי חגג את בחירתו במקום ה-23 על ידי סקרמנטו: "הם עקבו אחרי המון זמן, הם ממש רוצים אותי ואוהבים אותי. חיכיתי לרגע הזה כל החיים". צפו בחגיגות מבית משפחת כספי

קטע הוידאו באדיבות אתר ספורט 5

הסטוריה: עמרי כספי נבחר בסיבוב הראשון בדראפט ה-NBA והפך לישראלי הראשון שרושם הישג זה. סקרמנטו, הקבוצה בעלת המאזן הגרוע בליגה, קראה בשמו של כספי שמצטרף לסוללה של שחקנים בינלאומיים בקבוצה כרכז בנו אודריך, אקס מכבי ת"א, הפורוורד אנדראס נוצ'יוני והגארדים בובי ג'קסון ורשאד מקנטס.

הבחירה מבטיחה לכספי חוזה בליגה הטובה בעולם והוא עשוי להפוך לישראלי הראשון המשחק ב-NBA. לאחרונה מונה פול ווסטפול לתפקיד המאמן בסקרמנטו. אחד האימונים הטובים ביותר של כספי ערב הדראפט היו לעיני אנשי הקינגס.

כספי, שלאחר החיבוקים עם בני משפחתו וחבריו ששהו סביבו כל הלילה, בכה מהתרגשות, אמר לאתר ספורט 5 עם בחירתו: "וואוו. אני לא יכול לדבר. אתה מחכה לרגע הזה כל כך הרבה, וכל הלחץ. פתאום פורטלנד בוחרים בשחקן שלא הגיע לאימונים ואתה לא יודע מה יהיה. חיכיתי לרגע הזה כל החיים. צריך לטוס לשם עכשיו ולחתום על החוזה. סקרמנטו אמרו לי שהם יבחרו ביני ובין שני מועמדים שנשארו בדראפט והם בחרו בי. אני שמח. הבנתי שהם ממש רוצים אותי ואוהבים אותי. הם עקבו אחריי המון זמן. אני מאוד מתרגש. זה חלום שהתגשם".

"אני הכי שמח שיש, עשינו הסטוריה. את כל הפרטים הקונקרטיים עוד לא סגרנו, אבל זה מרגיש כאילו אני בחלום. ככל שהקריירה שלי התפתחה שלב שלב, צער צעד, דברים הלכו בכיוון הנכון. עברתי הרבה עליות וירידות ואני שמח להיות במקום הזה עכשיו. אני מאושר", הוסיף כספי.

"יש להם כמה שחקנים בעמדה שלי אבל אני יודע שהם רוצים לבנות סגל לשנים הבאות. הם קיוו להשיג את הבחירה ה-1 אבל קיבלו את 4 ו-23. זה מקום נחמד עם קהילה יהודית גדולה. נפלתי למקום טוב", סיפר כספי על הקינגס, "הם שאלו איזה מספר גופיה אני רוצה וזה כנראה מצביע שהם רוצים אותי לעונה הבאה. אני מאמין שאצא לשחק איתם בליגת הקיץ".

שמעון כספי, אביו של עמרי, אמר: "זה מרגש, מדהים. כל הכבוד לילד". אילנה כספי, אימו, הודתה לזיו ארז, רוני בוסאני, צביקה שרף, שרון דרוקר, אבי קובלסקי ופיני גרשון, מאמניו בשנים האחרונות, והוסיפה: "הגשמנו את החלום של עמרי ושלנו".