כוכב הצפון

עודד קטש כנראה אוהב את השקט של הצפון: המאמן הצעיר, שהספיק לסיים קדנציה שניה בהפועל גליל עליון, סיכם לשנתיים בעירוני נהריה ויחליף את רוני בוסאני

עודד קטש סיכם עם הנהלת עירוני נהריה על מינויו למאמן הקבוצה. בפגישה שהסתיימה הערב (שלישי) ב"שרתון סיטי טאוור" סוכם כי המאמן יקבל חוזה לשנתיים, ויהיה אחראי על בניית סגל הקבוצה. קטש, שהיה מבוקש גם בקבוצות אחרות, קיבל פניה מנהריה כבר בעונה שעברה, לאחר שעזב את מכבי ת"א.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, נהריה כבר נפגשה עם קטש לפני חג השבועות וכאמור היום סוכמו תנאיו. הקבוצה הציעה לקטש חוזה לשנתיים בעלות של 80 עד 100 אלף דולר. בפגישה בין המאמן, ניסים אלפסי, יועץ ראש עיריית נהריה ואבי סבג, בנו של ראש העיר, ג'קי סבג. "יש לנו עוד כמה דברים לסגור", אמר קטש, "אני צריך לדבר גם עם חיים אוחיון מהגליל. אחליט יחד איתו אם לחתום בנהריה או לא".

אלפסי: "זו הייתה אהבה ממבט ראשון. בחרנו בקטש לאור השנים האחרונות שלו, הוא נראה מאוד מתאים לחזון שלנו. גם בשיחה איתו ראינו שהרעיונות שלנו ושלו זהים. צריך עוד לפתור את העניין הכספי אבל אני בטוח שמחר עודד קטש יהיה מאמן נהריה".

למרות זאת, בנהריה מתכוונים להיפגש היום או מחר עם רוני בוסאני, למרות שבקבוצה ממתינים לתשובה חיובית של קטש שתהפוך אותו רשמית למאמן הקבוצה.

לאחר שהבין קטש כי לקבוצה מצטרף ספונסר חדש והזרמת הכספים לקבוצה תשתווה, ואף תגדל מול הסכומים שקיבלו בנהריה מישקר, הספונסר הקודם, ולאחר מספר דיונים עם ראשי הקבוצה עוד לפני החג, החליט ללכת על האופציה הצפונית, למרות ההצעה שהחזיק בידיו מהפועל ירושלים ולמרות פגישה שנערכה בין הצדדים במוצאי חג השבועות.

לקטש תהיה זו הקבוצה השלישית בקריירת האימון שלו לאחר שתי קדנציות בגליל ועוד קדנציה קצרצרה במכבי ת"א.