"רק" 30 לדוראנט, ניצחון קליל לאוקלהומה

אחרי שהפגיז 54 נקודות, KD נרגע מול סקרמנטו. הספרס ניצחו

למרות שקווין דוראנט קלע "רק" 30 נקודות ואפילו לא היה הקלע המוביל במשחק, אוקלהומה סיטי דילגה בקלילות מעל סקרמנטו והשיגה ניצחון שלישי רצוף במשחק המרכזי של הלילה ב-NBA. במשחק היחיד שהיה צמוד הלילה (בין ראשון לשני) אורלנדו הצליחה לרשום ניצחון ראשון ב-2014 כשגברה על בוסטון. סן אנטוניו ניצלה את היום החופשי של פורטלנד ואת חולשתה של מילווקי כדי לחזור לראשות המערב, ופיניקס עם עוד ניצחון נאה והפעם על דנבר.

אוקלהומה סיטי - סקרמנטו 92:108

יומיים לאחר שהפציץ 54 נקודות על הראש של גולדן סטייט, קווין דוראנט הסתפק ב-30 נקודות ב-32 דקות מול הקינגס והוביל את הת'אנדר (10:31) לניצחון שלישי ברציפות. KD', שבפעם השביעית ברציפות קלע 30 נקודות ומעלה, הוסיף גם 9 אסיסטים, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות. בהיעדרו של ראסל ווסטברוק הפצוע, סרג' איבקה ממשיך להיות יד ימינו של דוראנט והפעם קלע 20 נקודות כשרג'י ג'קסון, מחליפו של ווסטברוק, סבל מערב קליעה חלש יחסית עם 4 מ-16 מהשדה אך עדיין סיים עם כמות נאה של 16 נקודות.

בצד השני, תצוגת שיא של אייזיאה תומאס, שקלע 38 נקודות, לא עזרה לסקרמנטו. תומאס להט בעיקר במחצית הראשונה ושמר את הקינגס בתמונה עד אמצע הרבע השני אך ברבע השלישי הגיע הבריחה של המארחים. סקרמנטו (25:14) קיבלה את התפוקה הרגילה מדימרקוס קאזינס, שרשם עוד דאבל דאבל עם 16 נקודות ו-14 ריבאונדים אך סבלה מיום חלש של רודי גיי, שקלע 6 נקודות בלבד והורחק ברבע אחרון לאחר שהעיר לשופטים וקיבל שתי עבירות טכניות.

סן אנטוניו - מילווקי 82:110

הספרס (9:32) רצו להתאושש מההפסד הביתי הכואב לפורטלנד ואין כמו משחק מול השטיח של הליגה כדי לעשות זאת. סגנית האלופה לא התקשתה להתמודד עם חסרונו של טוני פארקר הפצוע ומחליפו, האוסטרלי פטי מילס, נכנס היטב לנעליו הגדולות של הצרפתי והוביל את החבורה של גרג פופוביץ' לניצחון עם 20 נקודות ו-7 אסיסטים. המשחק היה כל כך חד צדדי שאפילו מלקולם תומאס, אקס מכבי ת"א, זכה לרשום הופעת בכורה העונה במדי הספרס עם 2 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2 חסימות. הפאוור פורוורד האתלטי נתן מנוחה לטים דאנקן הוותיק, שב-28 דקות הספיק לתרום 11 נקודות ו-13 כדורים חוזרים. הבאקס (33:7) ספגו הפסד תשיעי ברציפות ועדיין מחפשים אחר ניצחון בכורה ב-2014. ברנדון נייט היה מנקודות האור הבודדות בשורותיה עם 21 נקודות.

אורלנדו - בוסטון 91:93

תגידו מזל טוב למג'יק. אחרי עשרה הפסדים רצופים, אורלנדו (30:11) חזרה לנצח ורשמה סופסוף ניצחון ראשון ב-2014. מנגד, ראג'ון רונדו עדיין מחפש ניצחון ראשון מאז הקאמבק ובמשחקו השני העונה קלע 6 נקודות, קלט 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-21 דקות. שתיים מהקבוצות הצעירות והחלשות בליגה סיפקו משחק שקול כשעשר שניות לסיום דייק טוביאס האריס בשתי קליעות עונשין שהעניקו לקבוצה של ז'אק וון ניצחון נדיר.


המג'יק עשו זאת למרות שרק שבעה שחקנים זכו לקבל מוון דקות הלילה. ארון אפללו היה הקלע המוביל והשחקן המצטיין מביניהם עם 20 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. האריס הוסיף 18 וג'אמיר נלסון סיים עם דאבל דאבל של 17 נקודות ו-10 אסיסטים. ג'ף גרין הצטיין בשורות הסלטיקס (28:14) עם 22 נקודות.

פיניקס - דנבר 103:117

צ'אנינג פריי, שהחמיץ את כל העונה בשל מום בלב, המשיך את הקאמבק החלומי שלו למגרשים והלילה קלע שיא עונתי של 30 נקודות בניצחון השלישי ברציפות של הסאנס (17:24) על הנאגטס (20:20) מאז פתיחת העונה. היכולת המצוינת של פריי היא אחת הסיבות לכך שהקבוצה של ג'ף הורנסק לא מפסיקה להפתיע את כולם ונראית כמו קבוצת פלייאוף לגיטימית למרות שכולם ניבאו לה עונה נוספת בתחתית המערב. מרקיף מוריס, שחולק עם פריי את עמדת הפאוור פורוורד, בלט גם כן בשורות המנצחת כשקלע 16 נקודות והרכז הסלובני הנהדר, גוראן דראגיץ', רשם עוד משחק מצוין עם 15 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. אנתוני רנדולף קלע 19 לקבוצה המאכזבת של בראיין שואו, אשר עדיין מחכה לשובו של דנילו גלינארי שנעדר מאז שלהי העונה שעברה בשל הפציעה הקשה בברך.