קרע חלקי למקל, שייעדר למעלה מחודש

חוסר מזל לרכז הישראלי של דאלאס. רונדו יערוך בכורה בשישי

חדשות רעות לגל מקל: הרכז הישראלי, שלא שותף הלילה (בין רביעי לחמישי) בהפסד הדרמטי של דאלאס לקליפרס בשל כאבים ונפיחות בברכו הימנית, סובל מקרע חלקי במיניסקוס - כך על פי בדיקת MRI שעבר. בשל כך, מקל יעבור ניתוח וייאלץ להיעדר מהמגרשים בין 4 ל-6 שבועות. מקל שותף ב-30 משחקים העונה ורשם עד כה ממוצעים של 2.4 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-9.6 דקות למשחק.

הפציעה של הרכז הישראלי קרתה דווקא בניצחון על אורלנדו, אז הציג את אחד ממשחקיו הטובים העונה כשחילק 7 אסיסטים ב-14 דקות בלבד. לאחר ההפסד ב-LA, סיפר מקל לאחד הכתבים אשר מסקר את המאבס בקביעות, על רגע הפציעה: "אני לא יודע מה קרה. הברך התחילה לכאוב במחצית הראשונה. זה רק הרגיש מוזר ואחר כך היא התנפחה קצת".

בחדשות נוספות מה-NBA, ראג'ון רונדו, כוכבה של בוסטון, צפוי לערוך את הקאמבק ביום שישי הקרוב כשהסלטיקס יארחו את הלייקרס. בבוסטון כבר מתכוננים לבכורה המחודשת של הרכז המצוין, שחוזר לאחר היעדרות ארוכה בשל קרע ברצועה הצולבת בברך. הסלטיקס שלחו הלילה את ג'ורדן קרופורד ומארשון ברוקס לגולדן סטייט בטרייד משולש, שבו הייתה מעורבת גם האלופה, מיאמי. בוסטון קיבלה מהאלופה את הסנטר, ג'ואל אנתוני, וההיט קיבלו מהווריורס את טוני דאגלס.


גם נרלנס נואל, הרוקי המבטיח של פילדלפיה, מתאושש בימים אלה מפציעה קשה בברך ולפי הדיווחים אמור לרשום את הופעת הבכורה שלו ב-NBA אחרי פגרת האולסטאר. כזכור, הסיקסרס בחרו בנואל במקום השישי בדראפט האחרון למרות שהסנטר האתלטי קרע את הרצועה הצולבת במהלך העונה שעברה כשכיכב במכללת קנטאקי.