מכה לת'אנדר: ווסטברוק יעדר מ-27 משחקים

הגארד ישוב אחרי האולסטאר. גם אל הורפורד בחוץ לזמן ארוך

עונת ה-NBA ממשיכה לספק פציעות קשות כשהפעם הגיע תורו של כוכב אוקלהומה סיטי - ראסל ווסטברוק. הגארד הנהדר של הת'אנדר עבר הקיץ שני ניתוחים בברך הימנית, אולם נראה כשיר לחלוטין מאז פתיחת העונה והיה מהסיבות המרכזיות לכך שאוקלהומה מובילה את המערב.


למרות זאת, לאחרונה הוא החל לסבול מנפיחות באותה הברך ועל אף שלא סבל מכאבים, עבר הלילה ניתוח ארתרוסקופיה וייעדר כחודש וחצי לפחות - יחמיץ 27 משחקים וישוב רק אחרי חגיגת האולסטאר.


  • חולים על הכדור הכתום? הכנסו לעמוד הכדורסל >>>
  • אין ספק שזוהי מכה קשה לת'אנדר, שבינתיים הצליחו לנצח הלילה גם בלעדיו כשגברו בחוץ על שארלוט. חשוב לציין שהקבוצה נאבקת על ראשות המערב והפציעה הזו עלולה לפגוע מאוד בסיכויה.  


    ואם זה לא מספיק אז שחקן נוסף שהצטרף הלילה לרשימת הפצועים ההולכת ומתארכת בליגה הטובה בעולם הוא כוכבה של אטלנטה הוקס, אל הורפורד. שחקן הפנים הדומיניקני קרע שריר באיזור החזה, בניצחון האחרון על קליבלנד וצפוי להעדר תקופה ארוכה מהמגרשים. עבור ההוקס מדובר במכה קשה לנוכח העובדה שהם מחזיקים במאזן חיובי במזרח לצד שתי קבוצות בלבד, מיאמי ואינדיאנה.


    עוד שחקן שנפצע הלילה הוא ברדלי ביל, השוטינג גארד המצוין של וושינגטון אבל כרגע לא ברורה חומרת הפציעה. כאמור ווסטברוק והורפורד מצטרפים לשני כוכבים נוספים, דרק רוז וברוק לופז (סיימו את העונה), שעברו פציעות קשות.