גריפין נגד הווריורס: שיחקו כמו פחדנים

כוכב הקליפרס הורחק בהפסד: השופטים קנו את ההצגות שלהם

הניצחון הביתי של גולדן סטייט על הקליפרס ב-"אוראקל ארינה" היה הדרמטי והחם ביותר במחזור חג המולד. שתי הקבוצות ניהלו קרב צמוד לאורך כל הדרך כשבסופו של דבר הווריורס ניצלו את הרחקתו של בלייק גריפין בפתיחת הרבע האחרון כדי לנצח את המשחק 103:105.


"גולדן סטייט שיחקה כדורסל של פחדנים", אמר גריפין לאחר המשחק ומחה על הרחקתו, "אם תסתכלו בוידאו תראו שלא עשיתי כלום ועדיין נזרקתי מהמשחק. השופטים קנו את ההצגות של גולדן סטייט ואני חושב שככה משחקים רק פחדנים".


הכוכב המעופף של הקליפרס היה מעורב בשתי תקריות במהלך המשחק לפני שהורחק, כאשר בראשונה חטף מרפק מכוון מדראיימונד גרין בסוף הרבע השלישי וקיבל עבירה טכנית מכיוון שדיבר עם גרין, שהורחק בשל האירוע. בתקרית השנייה חטף גריפין טכנית שנייה והורחק לאחר התגוששות מתחת לסלים עם הסנטר האוסטרלי של הווריורס, אנדרו בוגוט. "במקום להתעסק בכדורסל נטו זה הפך למשהו אחר וזה מצער. אני לא רוצה לשחק כדורסל של פחדנים".


האווירה המתוחה בין שתי הקבוצות נמשכה גם לאחר שריקת הסיום כשקרב ידיים בין כריס פול לאנדרו בוגוט הפך למהומה נוספת על הפרקט והפעם בהשתתפות רוב השחקנים משתי הקבוצות. מארק ג'קסון, מאמן הווריורס, לא התרגש מהאירועים האלימים על הפרקט והתייחס בביטול לדם הרע שזורם בין שתי הקבוצות: "אנחנו אוהבים אותם, חג שמח. אנחנו מבינים את התלונות של הקליפרס אבל זה בסך הכל קצת כדורסל פיזי. לא התרכזנו בזה. זה היה כדורסל בסגנון של פעם. בסופו של דבר יש לנו הרבה כבוד לקליפרס, הם קבוצה מצוינת".