קישוט לחג: הניקס חטפו 123:94 מאוקלהומה

דוראנט (29) ו-ווסטברוק (טריפל-דאבל) דרסו במחזור הכריסמס

עונת הבלהות של אוהדי הניו יורק ניקס פשוט מסרבת להסתיים. הערב (רביעי) נערך מחזור חג המולד המיוחד של ה-NBA, אבל עבור החבורה מהתפוח הגדול שום דבר לא היה חגיגי. הניקס הושפלו שוב בבית, הפעם כאשר קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק ואוקלהומה סיטי ת'אנדר טיילו ל-123:94 קליל בגארדן. עוד הערב, גם ברוקלין ספגה תבוסה ביתית עם 92:78 לשיקאגו.

אם לא מספיקה העובדה שניו יורק מאכזבת בצורה קשה השנה, דווקא אחרי שאשתקד היא עברה סיבוב בפלייאוף, גם הפציעות תוקפות את הסגל של מייק וודסון הלחוץ. כרמלו אנתוני נעדר, כמוהו גם ריימונד פלטון ומטה וורלד פיס, ובלעדיהם לניקס לא היה מה למכור. בטח לא מול מכונה משומנת כמו של הת'אנדר.


דוראנט היה חד כהרגלו, עם 20 נקודות עד ההפסקה ובסה"כ 29 במשחק, כאשר הוא מקבל מנוחה מוקדמת. גם השולייה, ווסטברוק, הפגיז טריפל-דאבל של 14-13-10, וזה ביום שקט יחסית. תוסיפו את התרומה של סרג' איבקה (24) ורג'י ג'קסון (18), וזה בכלל לא היה תחרותי. גם 22 הנקודות של אמארה סטודמאייר, ה-21 של טים הארדאוויי ג'וניור וה-20 של ג'יי.אר סמית' לא מנעו שריקות בוז צורמות ב-MSG, שלא הותירו ספק. לא כך אוהדי הניקס רצו לציין את חג המולד.


מהלך המשחק:
בהיעדר הפצועים, ניו יורק פתחה עם אודריך, סמית', שאמפרט, ברניאני וצ'נדלר. הת'אנדר העלו את החמישייה הרגילה של ווסטברוק, ספולושה, דוראנט, איבקה ופרקינס. KD החל לוהט, כמו תמיד, אבל לניקס היו תשובות בדמות מהלכים יפים של ברניאני ושלשה מטורפת של הארדאוויי ג'וניור ובאמצע הרבע זה 18:18. דוראנט המשיך ללהוט והעלה את הת'אנדר ל-22:30, אך הארדאוויי לא נשאר חייב וצימק ל-29:35 בסוף הרבע.

דוראנט המשיך בשלו ויחד עם ג'רמי לאם הצעיר, הפער גדל לשיא של 29:44 בפתיחת הרבע השני. הגנת הניקס לא הצליחה להתמודד גם עם הפיק-אנד-רול בין ווסטברוק ואיבקה, וההפרש המשיך לטפס. ג'יי.אר. סמית' ניסה לצמק, אבל נקודות של איבקה קבעו 46:60 לאוקלהומה סיטי במחצית.


אחרי דקות שקטות למדי בתחילת הרבע השלישי, גם ראסל ווסטברוק התעורר בצד ההתקפי ובשקט-בשקט השלים טריפל דאבל כשנותר זמן רב על השעון, בדרך ל-58:77. המשחק כבר החל לאבד ערך ספורטיבי כשדוראנט ממשיך להפציץ, וזה 67:87 לקראת הרבע האחרון.


12 הדקות האחרונות שימשו בעיקר כדי להגדיל את ההשפלה מבחינת הניקס, כאשר דאנק מפלצתי של רג'י ג'קסון ושלשה מוזרה של דרק פישר מגדילים את הפער ל-78:106. השאר כבר היה גארבג'-טיים ענק, וזה נגמר ב-94:123 חד-משמעי.

ברוקלין - שיקאגו 95:78
הנפילה של ברוקלין נמשכת עם הפסד רביעי ברציפות. הקבוצה של ג'ייסון קיד הובסה בביתה במשחק שפתח את מחזור חג המולד והבליט את חולשת הנטס. הקבוצה הביתית עוד נשארה צמודה במחצית הראשונה, אך הבולס השתלטו על המשחק ברבע השלישי בעזרת ריצת 5:21 בראשות ג'ימי באטלר, שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעה בקרסול והיה מהמצטיינים הערב בשורות האורחים.


ברוקלין לא הצליחה להתקרב עד לסיום והשחקנים ירדו לחדרי ההלבשה לקול שריקות בוז צורמות מהקהל הביתי. פול פירס וקווין גארנט (6 נקודות כ"א) הציגו עוד משחק נרפה, כשהראשון דייק רק ב-1 מ-8 זריקות מהשדה והשני בשתי זריקות מ-7 ניסיונות. הסנטר המחליף, טאג' גיבסון, הוליך את קלעי שיקגו (19:9) עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשבאטלר קולע 15. דרון וויליאמס קלע 18 נקודות לנטס (16:11), מירזה טלטוביץ' הוסיף 17.