יפספס מפגש פסגה? לברון בספק לאינדיאנה

כוכב ההיט סובב את הקרסול. בעונה הבאה: מירוטיץ' בבולס

חדשות רעות למיאמי היט: לברון ג'יימס סובב את קרסולו במהלך הניצחון הקליל על יוטה ג'אז אמש (94:117) ונמצא בספק למשחק המסקרן מול מוליכת המזרח והטוענת לכתר האליפות, אינדיאנה פייסרס, במפגש הקרוב בין רביעי לחמישי. 

כדקה לסיום הרבע השלישי ירד ג'יימס צולע וכועס לספסל לאחר שסובב את הקרסול בעת שיצא למתפרצת אופיינית. קינג ג'יימס היה כל כך מתוסכל מהפציעה שהוא חבט בכמה מגבות בעוצמה רבה ולפי דיווחים העוצמה של האגרוף הייתה הדהדה בכל האולם.


למרות זאת ג'יימס חזר למגרש ברבע הרביעי והוביל את האלופה לניצחון מרשים כשסיים עם 30 נקודות, 9 אסיסטים ו-9 כדורים חוזרים (פעם שנייה ברציפות שחסר לו אסיסט וריבאונד לטריפל דאבל) אך הנפיחות בקרסול עלולה למנוע ממנו לשחק מול הפייסרס.

"זה נבע מתסכול", הסביר ג'יימס את התגובה לפציעה. "דווקא כשכבר הייתי בדרך לחזור להיות כשיר במאה אחוז, זה הגיע ופשוט ידעתי שהולך לכאוב לי בבוקר. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה לי. מדובר בעניין של יום יומיים ונראה איך אני ארגיש עד המשחק".


עד לקרב  הישיר על ראשות המזרח ייזכה לברון למנוחה מלאה וטיפול אינטנסיבי לקרסול הפגוע, בתקווה שיוכל להיות כשיר להתמודדות.


ומה עוד קורה במזרח? יש גם קבוצה עם צרות הרבה יותר גדולות משל מיאמי - שיקגו בולס האומללה, שהפסידה אמש בביתה לאורלנדו. לפי דיווח של ESPN, הבולס יצרפו בעונה הבאה את כוכבה של ריאל מדריד, ניקולה מירוטיץ'.
נציגים של שיקגו הגיעו לאחרונה למדריד ונפגשו עם הפורוורד המונטנגרי/ספרדי בן ה-22 במטרה לסכם את צירופו לסגל בעונה הבאה.


מירוטיץ' הוא אחד הכוכבים הגדולים של ריאל (15 נק' ו-5 ריב' למשחק העונה ביורוליג) נבחר במקום ה-23 בדראפט 2011 ע"י יוסטון, שהעבירה עוד באותו הלילה את הזכויות עליו לבולס. מירוטיץ' גם צפוי לפגוש בקרוב את מכבי ת"א במסגרת שלב הטופ של היורוליג.