לא מוותר: ארינאס מתכנן קאמבק ל-NBA

הרכז טען בראיון שקיים: יכול לעזור ללייקרס, לבולס ולניקס

גילברט ארינאס לא מוותר על חזרה ל-NBA. הגארד בן ה-31 שנחשב בעבר לאחד הסקוררים המובילים בליגה הטובה בעולם, מתכנן קאמבק וסיפר על כך בראיון שנערך איתו לאחרונה. 

"אני חושב שהייתי יכול לעזור מאוד לניקס, לנטס, לבולס וללייקרס. אני עוקב אחרי מה שקורה בניו יורק ואין ספק שהם צריכים סקורר נוסף. כרמלו צריך גארד שיעזור לו בהתקפה. בקיץ התקשרתי לג'ייסון קיד ואמרתי לו שאני מרגיש שאני יכול להיות טוב יותר מהשחקנים שיש לו כרגע אבל הקבוצה הייתה מלאה. אני חושב שהייתי יכול להיות תוספת מצוינת מהספסל עבורם".


שתי קבוצות נוספות שארינאס סבור כי היה יכול להתאים להם בהתחשב במצבן הנוכחי הן הלייקרס והבולס. "בגלל הפציעה של דרק רוז אני חושב ששיקגו צריכים גארד מנוסה שיודע להשיג נקודות כי הם מתקשים בתחום הזה כרגע ואני מנחש שגם הלייקרס היו יכולים להשתמש בי, עכשיו כשסטיב נאש פצוע. התאמנתי עם הלייקרס בקיץ ואני חושב שאני מספיק טוב בשביל להיות בסגל שלהם.  שיחקתי טוב כשהתאמנתי איתם אבל כבר היו להם 15 שחקנים אז הם לא יכלו להחתים אותי".


הקריירה של ארינאס נמצאת במדרון תלול מאז תקרית האקדחים המפורסמת ב-2010, כשעוד שיחק בוושינגטון, ובעונה שעברה נאלץ לנדוד עד לליגה הסינית. ארינאס שיחק 14 משחקים במדי שנחאי שארקס בעונה שעברה ורשם 20.7 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-27 דקות בממוצע למשחק. ממפיס גריזליס הייתה קבוצתו האחרונה של ארינאס ב-NBA. הגריזליס החתימו אותו בשלהי עונת 2011-2012 אך ב-17 משחקים הוא העמיד ממוצעים מאכזבים של 4.2 נקודות וקצת יותר מאסיסט ב-12 דקות למשחק.