לברון: השינוי הגדול בג'ורג' הוא בבטחון

כוכב מיאמי פירגן לקולגה, שאמר: ידעתי שאני הולך להתפוצץ

אווירה של פלייאוף הייתה הלילה (בין שלישי לרביעי) באינדיאנפוליס, כשהפייסרס גברו על האלופה ממיאמי 84:90 במפגש הראשון העונה בין שתי הקבוצות אשר שולטות במזרח באופן אבסולוטי. בעקבות הניצחון, אינדיאנה הגדילה את יתרונה בצמרת על פני ההיט ומאזנה עומד על 19 ניצחונות ו-3 הפסדים, לעומת 16 ניצחונות ו-6 הפסדים של האלופה.

דני גריינג'ר הודיע לפני המשחק שהוא כשיר, אבל עם איך שאינדיאנה נראית כרגע, היא לא ממש זקוקה לו. פול ג'ורג', שניצל את היעדרותו הארוכה של גריינג'ר והפך לסופרסטאר של ממש, לא נפל מלברון ג'יימס בקרב הענקים וברגעי ההכרעה היה השחקן הטוב ביותר על הפרקט.

המשחק התחיל רע מאוד עבור הפייסרס וג'ורג', שקלע 2 נקודות בלבד במחצית הראשונה, אך הכוכב הגדול של אינדיאנה לא הכריח זריקות כשהשמירה הכפולה של ההיט הגיעה ובמחצית השנייה הוביל את הקאמבק הנהדר של קבוצתו. את המשחק הוא סיים עם 17 נק' ולאחריו אמר: "ידעתי שזה מסוג הלילות שאני הולך להתפוצץ בהתקפה וידעתי שאני גם צריך למסור הרבה לחברים שלי ולהניע את הכדור. זה היה כיף. משחק מאוד אינטנסיבי. שתי הקבוצות שיחקו ברמה גבוהה ואפשר היה לראות את החשיבות ששתי הקבוצות נתנו למשחק וכמה כולם רצו לנצח הלילה".


מאמנה של אינדיאנה, פרנק ווגל, ניסה לצנן את ההתלהבות וסירב להתייחס למשמעות הניצחון: "זה התפקיד שלכם העיתונאים לכתוב על הצהרת כוונות ממשחק אחד, זה לא התפקיד שלי לדבר על זה".  גם  רוי היברט, ששלט בקרבות מתחת לסלים והיה השחקן הדומיננטי ביותר במגרש עם 24 נקודות, לא יצא מגדרו אחרי הניצחון. "זה רק משחק אחד", אמר הסנטר. "אנחנו הולכים ללמוד ממנו. אנחנו עדיין בשלבים מוקדמים של העונה ויש לנו עוד הרבה עבודה. הלוואי שלא היינו צריכים להסתמך על הרבע השלישי. לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל למרות זאת ירדנו למחצית בפיגור 7 בלבד וזה היה חשוב. ידענו שאנחנו הולכים להילחם ולחזור למשחק".

במיאמי, מנגד, לבטח יבינו כי הם צריכים את גרג אודן או כל חיזוק אחר לקו הקדמי, אם ברצונם להצר את צעדיו של היברט במפגשים הבאים. אודן לא נכלל בסגל של ההיט למשחק וישב מאחורי הספסל על אזרחי. בינתיים, ההיט יכולים להתעודד מחזרתו של דוויין ווייד, שקלע 17 נקודות ועם דאנק אחד במהלך המחצית השנייה הראה שהוא עדיין יכול לקפוץ גבוה.


לברון ג'יימס, שקלע 17 נק' באחוזים רעים מהשדה (3 מ-11), פירגן לג'ורג' לאחר המשחק: "אני חושב שההבדל הכי גדול אצל פול השנה הוא הבטחון. יש לו את הבטחון של שחקן מוביל שיודע שהוא האיש שאמור לספק את הסחורה בכל לילה". על היכולת של הקבוצה שלו אמר קינג ג'יימס: "אני חושב שהבאנו את האנרגיות שלנו הלילה. למרות שהם לקחו 10 ריבאונדים יותר מאיתנו, אני חושב שנלחמנו ונתנו קרב טוב בריבאונד. ידענו שהם קבוצת הגנה מצוינת. בסופו של דבר אני חושב שהם קלעו כמה זריקות קשות והם התקיפו ממש טוב את הטבעת".