הנה הוא בא: בראיינט יחזור לשחק בראשון

יתאחד עם חבריו ללייקרס מול טורונטו. ד'אנטוני: "זה נהדר"

10 משחקים נערכו הלילה ב-NBA, אך החדשות המרכזיות מהליגה הטובה בעולם שייכות לשחקן שדווקא לא שיחק הלילה. הלייקרס הודיעו אמש רשמית, באמצעות סרטון וידאו של 2 דקות, על חזרתו של קובי בראיינט למגרשים באופן רשמי.  הסופרסטאר בן ה-35, שנעדר מהמגרשים מאז חודש אפריל לאחר שקרע את גיד אכילס ברגלו השמאלית, ישחק במשחק הבא של הקבוצה מול טורונטו ביום ראשון הקרוב ולא רק אוהדי ואנשי הלייקרס כבר לא יכולים לחכות.


שמונה חודשים בחוץ הספיקו ל"בלאק ממבה" בשביל להתאושש מהפציעה הקשה והניתוח באכילס ועכשיו כל הליגה מחכה לראות האם בראיינט הוא אותו מכונת כדורסל משומנת כמו שהיה לפני שקרע את האכילס. בלייקרס מאמינים שכן ותולים תקוות רבות ביכולת של קובי לחזור להיות השחקן הדומיננטי שהוביל את הקבוצה אך מצד שני, יש גם לא מעט ספקנים שמטילים בכך ספק וסבורים שהוא יתקשה לעשות זאת בעקבות הפציעה הקשה וגילו המתקדם.


במשחק האחרון לפני חזרתו של קובי, הצליחו הלייקרס לנצח בסקרמנטו 100:106 כאשר באופן סמלי, מי שהוביל אותם לניצחון היה ג'ודי מיקס, הגארד שמילא את מקומו של בראיינט במהלך תקופת ההחלמה שלו, עם 19 נקודות ושתי שלשות קריטיות ברגעי הסיום. "כיף לשמוע שקובי חוזר .זה ללא ספק משהו שהולך להשפיע חיובית על כולנו", אמר מיקס לפני המשחק מול הקינגס."אנחנו נקבל הרבה ביטחון רק מעצם הנוכחות שלו על המגרש".


מייק ד'אנטוני התייחס גם כן לחזרתו של בראיינט ובטוח ביכולתו לחזור להיות אותו קובי של לפני הפציעה כשאמר: "אני חושב שזה נהדר שהוא חוזר וכמובן שהוא מרגיש טוב עם זה. הוא יהיה דומיננטי והוא בכל מקרה יכול לשחק מעל הטבעת, מתחתיה ומהצד שלה. הוא יכול לשחק בכל צורה והוא יבין לבד באיזה צורה הוא צריך לשחק כדי להיות אפקטיבי ויראה את כל מה שיש לו".