מלו רוצה לעזוב: "ניקס הבדיחה של הליגה"

הכוכב בדרך החוצה. וגם: קובי לא מוכן לקפוץ מול התקשורת

אז זה לקח קצת זמן, אבל נדמה שלכרמלו אנתוני סוף סוף נמאס. הכוכב הגדול של ניו יורק ניקס לא רוצה להישאר במועדון, ולפי פרשן ESPN, סטפן סמית', הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה המאכזבת בהזדמנות הראשונה שתהיה לו. ההזדמנות הזאת, אם תהיתם, תהיה בקיץ הקרוב: ל'מלו' יש אופציה לצאת מחוזהו בסיום העונה הנוכחית, ולפי הדיווחים מניו יורק, צריך לקרות משהו מאוד מיוחד כדי שהרתחיש הזה יימנע.


  • חולים על הכדור הכתום? היכנסו לעולם הכדורסל שלנו
  • הניקס פתחו את העונה בצורה זוועתית ומדורגים במקום האחרון בבית האטלנטי, עם מאזן של 3 ניצחונות לעומת 13 הפסדים. הלילה תתארח הקבוצה של מייק וודסון אצל ברוקלין נטס, בדרבי ניו יורקי שיפגיש בין שתי האכזבות הגדולות של ה-NBA מאז פתיחת העונה. הנטס ניצחו 5 משחקים בלבד מאז פתיחת העונה והפסידו אותה כמות משחקים כמו יריבתם העירונית.  "אנחנו הבדיחה של הליגה כרגע", אמר אנתוני בראיון לקראת המשחק. "אין מה להסתיר את זה, ובגלל זה המשחק מול הנטס כל כך חשוב. אתם חושבים שאני אוהב שצוחקים עליי ועל הקבוצה שלי? ממש לא. אני שונא את ההרגשה הזאת".


    מייק וודסון הוא כנראה האיש המודאג ביותר לקראת המשחק הלילה. המאמן של הניקס יודע שמעמדו מעורער בעקבות רצף ההפסדים וייתכן כי הפסד נוסף יגרום לפיטוריו. בתקשורת האמריקאית כבר החלו לעלות שמות של מועמדים להחליפו והשם האחרון שהוזכר כמחליף אפשרי לוודסון הוא אלן יוסטון, שחקן העבר של המועדון ואחד הקלעים הגדולים בתולדות ה-NBA.  מאמן הניקס בעבר ופרשן ESPN כיום, ג'ף ואן גנדי, אשר הוזכר גם כן כמועמד להחליף את וודסון, מאמין שהאשמים בכישלון הניקס הם האחראים לבניית הסגל, ולא וודסון. "הבעיה היא בסגל השחקנים. הסיבה האחרונה לכשלון של הניקס היא עמדת המאמן".

    חזרתו של קובי נדחתה
    בתוך כך, קובי בראיינט הודיע הלילה כי למרות חזרתו לאימונים סדירים, הוא לא ישחק במשחק הקרוב של הלייקרס מול סקרמנטו. החדשות הטובות עבור ד'אנטוני הן שבראיינט לא שלל את האפשרות שהוא ישחק ביום ראשון הקרוב, במשחק הביתי של הלייקרס מול טורונטו. "אני מרגיש די טוב", אמר קובי הלילה כשנכח באירוע השקה לנעל חדשה על שמו.


    "אני עדיין מרגיש שהרגליים שלי עוד לא חזקות מספיק, אבל האכילס בסדר. חוץ מזה אני צריך להתמודד עם אותם דברים שכל שחקן שמשחק כבר 18 שנה ברציפות מתמודד. כאב פה, כאב שם. כבר ניתרתי על רגל שמאל הפגועה באימונים, אבל לעשות את זה בפומבי רק היה מאשר את הדירוג של ESPN (מקום 25 בין כל שחקני הליגה), אז אני מסרב כרגע לקפוץ על רגל שמאל מול כלי התקשורת כרגע", הסביר ה'בלק ממבה' בחיוך.