סנדרס נקנס ב-550 ד' בשל מעורבותו בקטטה

סנטר הבאקס השתולל במועדון. ומיהו שחקן העבר שנשלח לכלא?

לארי סנדרס היה אחד השחקנים שעשו את הקפיצה הגדולה ביותר בעונה שעברה, אך את הפתיחה של העונה הנוכחית הוא ירצה לשכוח. הסנטר של מילווקי באקס קיבל קנס של 550 דולר בגין מעורבותו בקטטה במועדון מקומי בחודש שעבר כאשר הלילה (בין רביעי לחמישי) פורסם הווידאו של אותה קטטה, שנקלטה במצלמות האבטחה של המועדון.

בווידאו נראה סנדרס מועף לרצפה ולאחר מכן משליך בקבוקים לעבר מבלים אחרים, שלא נבהלו מהמימדים הפיזיים שלו (2.11 מ') ותקפו אותו בתגובה כאשר למזלו של סנדרס, חבריו הגנו עליו ומנעו ממנו להיפגע באופן רציני. הסנטר בן ה-25 בכל זאת נפצע בכף ידו במהלך הקטטה ועבר ניתוח לאחר שהתגלה לו קרע ברצועה של האגודל.

סנדרס, אשר מושבת מאז אותו אירוע וצפוי לחזור למגרשים רק בעוד חודש וחצי, ניסה למנוע מהסיפור להתפרסם ובמקור סיפר כי נפצע במשחק של הבאקס נגד טורונטו רפטורס, שנערך ב-2 בנובמבר, אלא שמילווקי אישרה לאחר מכן כי הפציעה קרתה לו במהלך קטטה במועדון לילה.


למזלו של הסנטר המוכשר, המשטרה החליטה שלא להגיש נגדו כתב אישום והסתפקה בקנס כספי בלבד. בעונה שעברה חווה סנדרס עונת פריצה במדי הבאקס ורשם ממוצעים של 9.8 נקודות, 9.5 ריבאונדים ו-2.8 חסימות ב-27 דקות למשחק.


לעומתו של סנדרס, שחקן העבר, קיאון קלארק, ייאלץ לשאת בעונש הרבה יותר קשה. הפאוור פורוורד האתלטי (2.11 מ') שנבחר במקום ה-13 בדראפט 98' ושיחק במשך שש עונות ב-NBA (באורלנדו, יוטה, דנבר וטורונטו) נשפט אמש לשמונה שנות מאסר בשל החזקת נשק באופן בלתי חוקי ונהיגה תחת השפעת אלכוהול. קלארק בן ה-38, שבעונת השיא שלו רשם ממוצעים של 11 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק, הודה בהיותו אלכוהוליסט ואמר לא מזמן בראיון כי היה נוהג לשתות לפני ובמהלך כל משחק שבו שיחק ב-NBA.