וודסון יודח מהניקס? ואן גנדי כבר מועמד

אחרי 9 הפסדים ברציפות, שמו של מאמן העבר כבר עלה ב-NY

הניו יורק ניקס הפסידו כבר תשעה משחקים ברצף וסבלנותו של הבעלים, ג'יימס דולאן, פוקעת. לפי דיווח של ה"ניו יורק פוסט", מעמדו של מייק וודסון לא יציב ובהנהלת המועדון כבר מתחילים לבדוק שמות של מועמדים פוטנציאליים להחליפו בעמדת המאמן. השם החם ביותר? ג'ף ואן גנדי, המאמן שהוביל את הקבוצה לגמר ה-NBA בעונת 1998/99.

לפי הדיווח של הפוסט, דולאן שוקל להחליף את וודסון מיידית במאמן זמני ולהתחיל כבר עכשיו לתכנן את העונה הבאה, חזרתו של ואן גנדי לתפקיד מאמן הקבוצה לאחר יותר מעשור נשקלת ברצינות.

רק לפני שבוע הנהלת הניקס העניקה גיבוי מלא לוודסון. אלא שלאחר ההפסד האחרון לניו אורלינס במדיסון סקוור גארדן, שהיה השביעי ברציפות של הניקס בבית, ובעקבות היכולת החלשה שמציגה הקבוצה מאז פתיחת העונה, נראה שזמנו של המאמן קצוב ואם לא יחול שינוי רציני לטובה בתקופה הקרובה, הוא יפוטר.


בלילה שבין חמישי לשישי יתקיים הדרבי בין הניקס לברוקלין נטס ואין ספק שזהו משחק שיקבע את גורלו של וודסון בקבוצה. שתי הקבוצות של העיר ניו יורק הן האכזבות הגדולות ביותר מאז פתיחת העונה בליגה הטובה בעולם כשקברניטי הניקס ובעיקר דולאן, מעניקים חשיבות רבה למשחק מול היריבה העירונית והפסד יכול בהחלט להוביל לפיטוריו של וודסון.


ואן גנדי הן ה-51 עבד בניקס בין השנים 1989 ל-2001; ב-1996 הוא מונה למאמן הראשי לאחר 7 שנים כעוזר מאמן. הוא הוביל את הניו-יורקרים להישגים יפים, אך לא הצליח להשיג אליפות ובתחילת עונת 2001/02 התפטר מהתפקיד. שנתיים לאחר מכן מונה למאמנה של יוסטון רוקטס אך לא הצליח לעבור עם הקבוצה סיבוב בפלייאוף בארבע העונות שלו בטקסס ובשנים האחרונות הוא משמש כפרשן המוביל של ESPN.