מכה לנטס: פול פירס ייעדר כחודש

הסווינגמן שבר את היד. גם אנטוני דייויס סובל משבר בידו

הצרות ממשיכות להגיע בצרורות בברוקלין. הקבוצה של ג'ייסון קיד פתחה את העונה בצורה נוראית ותיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא פול פירס, שסובל משבר בידו הימנית וייעדר בין שבועיים לחודש. הסווינגמן בן ה-36, שעבר הקיץ לנטס מבוסטון ביחד עם קווין גארנט, נפצע בפתיחת ההפסד ליוסטון ונעדר מהניצחון האחרון על ממפיס כשמי שתפס את מקומו בחמישייה הוא לא אחר מאשר אלן אנדרסון.


פירס מצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של ברוקלין, אשר כוללת את דרון וויליאמס, אנדריי קירילנקו וג'ייסון טרי. מתחילת העונה הנטס מתמודדים עם מכת פציעות רצינית שהגבילה כמעט את כל שחקניה המובילים ומונעת ממנה לצבור תנופה. בעקבות הפציעות, מאז פתיחת העונה העלה קיד לא פחות משבעה הרכבים שונים בחמישייה הפותחת כאשר ג'ו ג'ונסון היה השחקן היחידי שלא נפצע ונכלל בכולם.


הרכז המוביל, דרון וויליאמס, פצוע עדיין בקרסול ולא ישחק הלילה מול דנבר נאגטס אך עשוי לחזור למגרשים בדרבי מול ניו יורק ניקס שייערך בלילה שבין חמישי לשישי. "פציעות הן חלק מהמשחק ואתה רק יכול לקוות שהפצועים יחלימו כמה שיותר מהר" , אמר קיד, "אני מאמין בכל אחד מהשחקנים שלנו ומאמין שנמצא דרך לנצח עד שכולם יחזרו".


בחדשות נוספות מה-NBA, גם ניו אורלינס תצטרך להתמודד בתקופה הקרובה עם חסרונו של אחד השחקנים החשובים ביותר שלה, אם לא החשוב מכולם וזאת לאחר שאנטוני דיוויס הנהדר שבר את ידו השמאלית בניצחון על ניו יורק ניקס. עדיין לא ברור לכמה זמן הפאוור פורוורד האתלטי ייעדר מהמגרשים אך אין ספק שזוהי אבידה גדולה לפליקאנס, שכן בפתיחתה של עונתו השנייה בליגה, הבחירה הראשונה בדראפט 2012 היה אחד מהשחקנים הבולטים בליגה, דורג שני במדד היעילות אחרי לברון ג'יימס ורשם ממוצעים מרשימים של 19.6 נקודות ו-10.6 ריבאונדים למשחק. בנוסף לכך הוביל את כל הליגה בחסימות עם כמעט 4 חסימות למשחק.