ניצחון 9 רצוף למיאמי, 83:90 על טורונטו

ווסטברוק נתן לתא'נדר ניצחון עם הבאזר. גם אינדיאנה ניצחה

בשקט, בשקט ובלי ששמנו יותר מדי לב, מיאמי היט כבר עם תשעה ניצחונות רצופים ב-NBA. אינדיאנה פייסרס נראית נהדר, גולדן סטייט בהחלט חביבה, אבל האלופה עדיין כאן. הלילה (בין שישי לשבת) ניצחו לברון ג'יימס וחבריו בקנדה את טורונטו 83:90. וכן, גם אינדיאנה ניצחה. ניצחון דרמטי לאוקלהומה סיטי על הווריורס, סן אנטוניו ממשיכה לנצח.

טורונטו ראפטורס - מיאמי היט 90:83


האלופה מחזיקה ברצף הניצחונות הארוך ביותר בליגה כרגע והלילה עלתה לתשעה ניצחונות רצופים כשגברה בחוץ על הרפטורס. ההיט שלטו במשחק וכבר היו ביתרון של 20 נקודות, אך המארחים חזרו לעניינים לקראת הסיום וסל של רודי גיי כחמש דקות לסיום צימק את היתרון של מיאמי לשתי נקודות בלבד. אלא שבסיום, לרפטורס נגמר האוויר כתוצאה מהרדיפה הבלתי פוסקת אחרי לברון ג'יימס וחבריו. קינג ג'יימס קלע 27 נקודות באחוזים מצוינים. ווייד הוסיף 22 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. דמאר דרוזאן קלע 25 לטורונטו, שקיבלה גם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים מגיי.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר - גולדן סטייט ווריורס 112:113 (לאחר הארכה)


ראסל ווסטברוק קלע שלשה מדהימה עם הבאזר והעניק ניצחון דרמטי במיוחד לת'אנדר על פני הווריורס, במותחן הגדול של הלילה. השלשה הייתה אקורד הסיום המתאים למשחק עבור הגארד הנהדר, שרשם שיא עונתי של 34 נקודות והוביל את קבוצתו לניצחון שישי ברציפות. קווין דוראנט הוסיף 25 נקודות וסרג' איבקה רשם עוד דאבל דאבל עם 18 נקודות, 13 ריבאונדים ו-4 חסימות. סטפן קארי הצטיין בשורות הווריורס עם משחק גדול של 32 נקודות ו-11 אסיסטים. האריסון בארנס מילא בהצלחה את מקומו של אנדרה איגואדלה הפצוע וקלע 26 נקודות.


אורלנדו מג'יק - סן אנטוניו ספרס 109:91


סגנית האלופה חזרה למסלול הניצחונות אחרי ההפסד באוקלהומה, זאת על אף חסרונו של טוני פארקר לראשונה העונה. הרכז הצרפתי נעדר בשל פציעה בקרסול, אך קורי ג'וזף הצעיר מילא את מקומו בהצלחה והספרס ניצחו באופן משכנע את המג'יק.  טים דאנקן ומרקו בלינלי היו הקלעים הבולטים בניצחון הקליל עם 19 נקודות כ"א. ג'וזף הוסיף 13. ארון אפללו קלע 17 למג'יק.


דנבר נאגטס - ניו יורק ניקס 95:97


כרמלו אנטוני והניקס שוברים את כל שיאי הלוזריות העונה, לאחר שספגו הפסד שמיני ברציפות בעקבות החטאה גורלית של "מלו" בשניות הסיום. הקבוצה של מייק וודסון רצתה לעצור את רצף ההפסדים דווקא מול אחת הקבוצות הלוהטות בליגה והציגה משחק טוב יחסית, אך שוב ירדה מאוכזבת. לאחר שפיגרו לכל אורך המשחק, הניקס קיבלו הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה אבל ראו איך רנדי פוי עוצר את ניסיון הזריקה האחרון של כרמלו אנטוני למרות יתרון גובה של 20 ס"מ של "מלו" במאצ'-אפ בין השניים. טיי לוסון קלע 22 נקודות לנאגטס ופוי הצטיין לצידו בקו האחורי עם 17 נקודות. גם נייט רובינסון היה טוב והוסיף 16 נקודות. אנטוני בלט אצל הניקס עם 27 נקודות ו-7 ריבאונדים. אנדראה ברניאני הוסיף 22 נקודות.

אטלנטה הוקס - דאלאס מאבריקס 87:88


המאבס כבר חשבו שהמשחק בידיים שלהם כשהובילו ב-17 נקודות הפרש בשלהי הרבע השלישי, אך ההוקס חשבו אחרת. ג'ף טיג ואל הורפורד הובילו את הקאמבק של המארחים ברבע האחרון כשהרכז קלע 15 מתוך 25 הנקודות שלו ב-12 הדקות האחרונות ושחקן הפנים חתום על סל הניצחון של המשחק עם קליעה מחצי מרחק, כארבע שניות לסיום. גל מקל קיבל 4 דקות מריק קרלייל בשל החולשה של שיין לארקין, אך גם הוא לא הצליח לתרום מאומה באותן דקות מועטות והחטיא את הזריקה היחידה שלקח. טיג הוביל כאמור את המנצחים עם 25 נקודות ו-6 אסיסטים. הורפורד הצטיין מתחת לסלים עם 17 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. חוזה קלדרון ודירק נוביצקי קלעו 16 נקודות כ"א למאבס.


אינדיאנה פייסרס - וושינגטון וויזארדס 73:93


פול ג'ורג' קלע 23 נקודות, לאנס סטיבנסון היה רחוק 3 נקודות בלבד מטריפל דאבל שלישי העונה והפייסרס לא נתקלו בקשיים מיוחדים מול הוויזארדס. כבר ברבע הראשון עלו המארחים ליתרון דו ספרתי ולמרות שהאורחים עשו קולות של קאמבק ברבע השני, החבורה של פרנק ווגל דאגה להכריע את המשחק בפתיחת הרבע השלישי. רוי היברט וג'ורג' היל עזרו לג'ורג' וסטיבנסון עם 13 נקודות כ"א. לאחר שבשלושת המשחקים הקודמים קלע יותר מ-30 נקודות ושלושה ימים לאחר שהכריז על היותו הרכז הטוב בליגה, ג'ון וול קלע 8 נקודות בלבד וחילק 9 אסיסטים. מארצ'ין גורטאט הוביל את המפסידה עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים.

סקרמנטו קינגס - לוס אנג'לס קליפרס 104:98 (לאחר הארכה)


כריס פול נעדר בשל המתיחה בשריר ההמסטרינג אבל ג'מאל קרופורד ודיאנדרה ג'ורדן התעלו והרסו את הבכורה של דרק וויליאמס בשורות הקינגס. הבחירה מספר 2 בדראפט 2012 עלה בחמישייה ורשם הופעה סבירה עם 12 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-32 דקות אבל זה לא עזר מול הקבוצה המצוינת של דוק ריברס. ג'ורדן היה קרוב מאוד לטריפל דאבל מדהים כשסיים עם 10 נקודות, 15 ריבאונדים ו-9 חסימות. קרופורד קלע 31 נקודות ומסר 7 אסיסטים ובלייק גריפין רשם עוד דאבל דאבל עם 21 נקודות ו-11 ריבאונדים. דימרקוס קאזינס בלט בסקרמנטו עם 25 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.



דטרויט פיסטונס - לוס אנג'לס לייקרס 106:102


לפיסטונס יש את אחד הקווים הקדמיים האיכותיים בליגה אך זה לא מספיק להם בשביל מקום בצמרת המזרח החלש ולא הספיק להם גם בשביל ניצחון ביתי על הלייקרס. דטרויט שלטה ברחבות וקלעה 76 נקודות בצבע לעומת 28 בלבד של האורחים אך כמו שהיא טובה מבפנים ככה היא רעה מבחוץ. בגלל זה היא הפסידה הלילה ללייקרס וזאת הסיבה שעד כה יש לפיסטונס שישה ניצחונות בלבד לעומת עשרה הפסדים. חניכיו של מו צ'יקס לא קלעו אפילו סל אחד מחוץ לצבע במחצית הראשונה ומי ששבר את בצורת הקליעה היה דווקא שחקן הפניםףגרג מונרו, באמצע הרבע השלישי. קליעות מחוץ לקשת הן בגדר מילה גסה בדטרויט וקייל סינגלר היה אחראי לשלשה היחידה שקלעו המארחים במשחק.


מנגד, הלייקרס נהנו מיום קליעה מצוין, בעיקר של ווסלי ג'ונסון ושווני וויליאמס. ג'ונסון צלף 6 שלשות מ-7 ניסיונות והוביל את הקבוצה של מייק ד'אנטוני לניצחון עם 27 נקודות כשוויליאמס הוסיף 20 נקודות (5 שלשות) ו-9 ריבאונדים. רודני סטאקי קלע 22 לדטרויט. ברנדון ג'נינגס ומונרו הוסיפו 19 כ"א אבל שימו לב לשורה הסטטיסטית של ג'וש סמית', שמספרת אולי בצורה הטובה ביותר את מה שעובר עליו ועל קבוצתו העונה - 8 נקודות ב-4 מ-16 מהשדה, 19 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 5 חטיפות ו-5 איבודים. 



תוצאות נוספות
יוטה - פיניקס 112:101 (מרקיף מוריס 23 נק' לסאנס, מרווין וויליאמס 18 נק' לג'אז); פילדלפיה - ניו אורלינס 121:105 (אריק גורדון 26 נק' ו-7 אס' לפליקאנס, טוני רוטן 24 נק' לסיקסרס); שארלוט - מילווקי 76:92 (אל ג'פרסון 23 נק' ו-12 ריב' לבובקאטס, ברנדון נייט 17 נק' לבאקס); בוסטון - קליבלנד 86:103 (ג'ף גרין 31 נק' וג'ורדן קרופורד עם טריפל דאבל של 11 נק', 11 ריב' ו-10 אס' בשורות הסלטיקס, דיון ווייטרס 21 נק' לקאבס)