כספי להט (16), יוסטון פירקה את ברוקלין

הישראלי נראה נהדר בניצחון הרוקטס, 95:114. 4 דקות למקל

הסיפור המרכזי ב-NBA הלילה (בין שישי לשבת) נוגע לקריסה של שתי הקבוצות מ"התפוח הגדול", ניו יורק ניקס וברוקלין נטס. הקבוצה של ג'ייסון קיד, שלפני פתיחת העונה נחשבה כאחת שיכולה להגיע רחוק בפלייאוף, ממשיכה להיות כישלון. אולם, אנחנו מתרכזים בעיקר בשחקן אחד - עומרי כספי. הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם הוא אחד משחקני הספסל היותר משמעותיים בליגה העונה.


יוסטון רוקטס - ברוקלין נטס 95:114


כספי המשיך את פתיחת העונה החלומית שלו, כשקלע 16 נקודות באחוזים נהדרים (6 מ-9 מהשדה, 3 מ-3 לשלוש ו-1 מ-2 מהעונשין), הוסיף 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-22 הדקות שקיבל מקווין מקהייל והיווה חלק חשוב בניצחון הרביעי ברציפות של הרוקטס. ג'יימס הארדן שנעדר משלושת הניצחונות האחרונים חזר למגרשים אבל לא הרשים וסיים עם 9 נקודות בלבד ו-7 אסיסטים.

גם הנטס קיבלו חזרה שחקן מרכזי בדמותו של ברוק לופז ונתנו לקווין גארנט לנוח, אך למרות זאת יוסטון לא התקשתה להביס את הקבוצה של קיד. המשחק הוכרע כבר במחצית הראשונה, שהסתיימה ביתרון 26 נקודות למארחים. כעונש על היכולת החלשה שהציגו, סיפסל קיד את כל שחקני החמישייה הפותחת בפתיחת המחצית השנייה, אבל גם זה לא ממש עזר לברוקלין.


צ'נדלר פארסונס הוביל את יוסטון לניצחון עם משחק התקפי מושלם של 21 נקודות עם 6 מ-6 מחוץ לקשת. יוסטון קלעה 19 שלשות סה"כ מ-32 ניסיונות כשפרנסיסקו גארסיה אחראי על עוד 5 צליפות מעבר לקשת בדרך ל-15 נקודות אישיות. דווייט הווארד שיחק 17 דקות בלבד, בהן הספיק לתרום 12 נקודות ו-7 ריבאונדים. ברוק לופז היה שחקן החמישייה היחיד שתיפקד בשורות הנטס כשקלע 16 נקודות. מירזה טלטוביץ' בלט עם דאבל דאבל של 18 נקודות ו-13 ריבאונדים.


אטלנטה הוקס - דאלאס מאבריקס 87:88


המאבס כבר חשבו שהמשחק בידיים שלהם כשהובילו ב-17 נקודות הפרש בשלהי הרבע השלישי, אך ההוקס חשבו אחרת. ג'ף טיג ואל הורפורד הובילו את הקאמבק של המארחים ברבע האחרון כשהרכז קלע 15 מתוך 25 הנקודות שלו ב-12 הדקות האחרונות ושחקן הפנים חתום על סל הניצחון של המשחק עם קליעה מחצי מרחק, כארבע שניות לסיום. גל מקל קיבל 4 דקות מריק קרלייל בשל החולשה של שיין לארקין, אך גם הוא לא הצליח לתרום מאומה באותן דקות מועטות והחטיא את הזריקה היחידה שלקח. טיג הוביל כאמור את המנצחים עם 25 נקודות ו-6 אסיסטים. הורפורד הצטיין מתחת לסלים עם 17 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. חוזה קלדרון ודירק נוביצקי קלעו 16 נקודות כ"א למאבס.