מקל לא קלע בניצחון דאלאס, דוראנט הפציץ

94:97 למאבס על פילי, KD הפגיז 38 נקודות מול דנבר

עוד לילה עבר על ליגת ה-NBA ולא הרבה השתנה. הנטס ממשיכים לאכזב, הבלייזרס, הווריורס והבולס מנצחים בסיטונאות וקווין דוראנט קולע שוב יותר מכולם.

דאלאס-פילדלפיה 94:97


גל מקל קיבל 6 דקות ולא זרק אפילו לסל, אבל החדשות היותר רעות עבורו הן שהתחרות על עמדת הרכז המחליף החלה וזאת בעקבות החלמתו של שיין לארקין, הרכז הרוקי שרשם הלילה הופעת בכורה בדאלאס וב-NBA.  בכל מקרה, עד כה הרכש המוצלח ביותר של המאבס הקיץ הוא ללא ספק מונטה אליס, שהמשיך את פתיחת העונה המצוינת שלו והצטיין עם דאבל דאבל של 24 נקודות ו-10 אסיסטים.


דירק נוביצקי הוסיף דאבל דאבל משלו עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים וגם שון מריון קלע 20 לדאלאס (4-7), שניצחה את כל חמשת משחקיה הביתיים העונה. הסיקסרס (7-5), ששוב חסרו את מייקל קרטר-וויליאמס, ספגו הפסד שלישי ברציפות. אוון טרנר בלט אצלה עם 26 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

ברוקלין-פורטלנד 108:98


40 נקודות של ברוקלין ברבע הראשון ושיא עונתי של 16 נקודות של קווין גארנט לא מנעו מהבלייזרס (2-9) להשיג ניצחון שביעי ברציפות מול הרכב חסר של הנטס (7-3). דו קרב בין התאומים לופז לא התקיים בשל פציעתו של ברוק, ללא ספק השחקן הטוב מבין השניים. גם דרון וויליאמס עדיין לא התאושש מהנקע בקרסול ונעדר מהמשחק. הפתיחה המצוינת של הנטס הספיקה להם רק עד למחצית וברבע השלישי השתלטו האורחים על המשחק עם ריצת 0-9, בהנהגתו של לימרקוס אלדרידג' המצוין, שהוביל את הקלעים עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים. ווסלי מתיוז צלף 5 שלשות בדרך ל-24 נקודות ודמיאן לילארד רשם עוד משחק מצוין עם 19 נקודות ו-9 אסיסטים. שון ליבינגסטון, מחליפו של די-וויל, קלע 23 לברוקלין.


שיקגו-שארלוט 81:86


אחרי המשחק המושלם מול אינדיאנה, הבולס (3-6) השיגו ניצחון חמישי ברציפות למרות ערב קליעה חלש. דרק רוז קלע הפעם רק 12 נקודות, כולל סל חשוב ברגעי ההכרעה, אבל המצטיין במשחק היה לואול דנג, שהציל את רוז ושיקגו מהפסד מביך עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים.  הסופומור, ג'ף טיילור, קלע 20 נקודות לבובקאטס (6-5), שחסרו שוב את אל ג'פרסון.

אוקלהומה סיטי-דנבר 113:115
 
אוקלהומה צלחה את הקרב הקשה מול הנאגטס (6-4) בזכות עוד משחק גדול של קווין דוראנט וראסל ווסטברוק. הת'אנדר (3-7) חטפו 39 נקודות ברבע הראשון ורדפו אחרי דנבר במשך כל המשחק כאשר בפתיחת הרבע האחרון האורחים הובילו ב-12 נקודות הפרש. אלא שאז ווסטברוק ודוראנט העלו הילוך והשלימו מהפך בדקות הסיום כשדוראנט צולף שלשה גדולה ברגעי ההכרעה. הסקורר הנפלא קלע 38 נקודות והוסיף גם 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. גם ווסטברוק היה אפילו קרוב יותר לטריפל דאבל כשקלע 30 נקודות, קטף 12 ריבאונדים וחילק 7 אסיסטים. אצל הנאגטס, טיי לוסון רשם עוד תצוגה אישית גדולה עם 29 נקודות ו-8 אסיסטים.  


יוטה-גולדן סטייט 98:87


הקבוצה החלשה בליגה לא הקשתה על הווריורס להשיג ניצחון רביעי ברציפות. גולדן סטייט (3-8) הכריעה את המשחק כבר ברבע השני כשקלעה 37 נקודות לעומת 17 בלבד של יוטה (11-1). סטפן קארי קלע 22 נקודות ומסר 8 אסיסטים. האריסון בארנס וקליי תומפסון הוסיפו 17 נקודות כ"א ודיוויד לי רשם דאבל דאבל של 14 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. גורדון הייווארד קלע 18 לג'אז האומללים.

קליפרס-ממפיס 106:102


מארק גאסול וזאק רנדולף לא התרגשו מבלייק גריפין והובילו את קבוצתם לניצחון חוץ יוקרתי במאבק בין שניים מאריות המערב. רנדולף קלע 26 נקודות והוריד 15 ריבאונדים כשגאסול התקרב בפעם השניה ברציפות לטריפל דאבל עם 23 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.


המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו עד שברבע האחרון הפעילה ממפיס את ההגנה הידועה שלה ועצרה את השטף במשחק ההתקפה של הקליפרס, כשבצד השני של המגרש המשיכו גאסול ורנדולף לטחון את המארחים בצבע.


הגריזליס (5-6) השיגו את הניצחון ללא שחקן ההגנה הטוב ביותר שלהם, טוני אלן, שהורחק ברבע הראשון לאחר שביצע את אחת העבירות המוזרות שנראו לאחרונה במגרשי הכדורסל. הגארד האתלטי ניסה לעצור חדירה של פול דווקא עם הרגל ופגע ברכזה של הקליפרס בפניו.


פול התאושש והיה רחוק ריבאונד אחד אחד מטריפל דאבל כשסיים את המשחק עם 18 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 כדורים חוזרים. גריפין רשם עוד משחק טוב עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים אבל לא הצליח למנוע את ההפסד הביתי הראשון של הקליפרס (4-7) העונה.