ההיט גברו על דאלאס, מקל בקושי שותף

104:110 לאלופה עם 39 נקודות של לברון. נצחון 9 לאינדיאנה

האלופה (3-6) לא ליקקה דבש מול המאבס אבל החבורה של ריק קרלייל זקנה מדי בשביל להתמודד עם לברון ג'יימס, שנתן תצוגה של 39 נקודות והיה גדול על דירק נוביצקי וחבריו. גל מקל כמעט ולא היווה פקטור רציני במשחק מכיוון שב-6 הדקות שקיבל מריק קרלייל בסוף הרבע הראשון ובתחילת הרבע השני, הרכז הישראלי החטיא זריקה אחת, איבד שלושה כדורים לעומת אסיסט אחד שמסר ולכן גם לא חזר לפרקט עד לסיום.

המשחק היה פיזי מהרגיל וכלל גם הרחקה של מאריו צ'למרס, ששלח מרפק מכוער לפניו של נוביצקי. ההיט שלטו והובילו לכל אורך המשחק  כשקינג ג'יימס עשה ככל העולה על רוחו ודוויין ווייד עוזר לו עם שיא קריירה עם 8 חטיפות . נוביצקי היה במיטבו וביחד עם וינס קרטר ומונטה אליס השאירו את המאבס בתמונה עד לסיום אבל בכל פעם שדאלאס התקרבה, לברון היה שם ופשוט ניצח עבור מיאמי את המשחק.  קינג ג'יימס סיים כקלע המוביל במשחק עם 39 נקודות והוסיף גם 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ווייד, מלבד שיא הקריירה בחטיפות, קלע 17 וחילק 8 אסיסטים. אצל המאבס (4-5), נוביצקי צלף 28 נקודות ולקח 6 ריבאונדים. וינס קרטר הוסיף 21 ומונטה אליס קלע 20.


אינדיאנה פייסרס - מילווקי באקס 77:104


הקבוצה היחידה שעוד לא נוצחה ב-NBA המשיכה הלילה את פתיחת העונה החלומית שלה והשיגה בקלילות ניצחון תשיעי ברציפות כשהיא נעזרת במשחק גדול של רוי היברט. הסנטר הענק בלט מעל כולם תרתי משמע כשקלע 24 נקודות, קטף 10 ריבאונדים ונעל את הטבעת של הפייסרס בהגנה עם 8 חסימות. פול ג'ורג' שוב היה מצוין והוסיף 22 נקודות למנצחת. או ג'יי מאיו קלע 20 למילווקי


יוטה ג'אז-סן אנטוניו ספרס 91:82


סגנית האלופה החזירה את יוטה לקרקע כ-48 שעות אחרי ניצחון הבכורה שלה העונה. הג'אז עוד רכבו בפתיחה על גלי הניצחון הקודם וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 13 אבל החבורה המנוסה של גרג פופוביץ' חזרה לעצמה ככל שנקפו הדקות וברבע האחרון, כבר שלטה לחלוטין בנעשה על הפרקט בזכות עוד הופעה נהדרת של טוני פארקר. הרכז הצרפתי קלע 14 מ-22 הנקודות שלו במשחק ברבע הנועל. חברו לנבחרת צרפת, בוריס דיאו, הוסיף 17 לספרס.  דרק פייבורס רשם משחק אישי מצוין במדי הג'אז עם 20 נקודות ו-18 ריבאונדים.  

בוסטון סלטיקס- פורטלנד טרייל בלייזרס 109:96


הבלייזרס ממשיכים להרשים וזהו לא רק ניצחון חוץ חמישי ברציפות שלהם מתחילת העונה אלא גם ניצחון ראשון בבוסטון מאז 2004. למרקוס אלדרידג' שבר את הבצורת ושלט מתחת לסלים עם 27 נקודות ו-12 ריבאונדים.ניקולה באטום רשם עוד הופעה מגוונת עם 18 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים ודמיאן לילארד הוסיף 17 אבל האקס פקטור בניצחון היה מו וויליאמס, שמשדרג בצורה משמעותית את הספסל של פורטלנד העונה,  עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים. ג'ראד סאלינג'ר חזר מפציעה וקלה הוביל את קלעי הסלטיקס עם 26 נקודות ו-8 ריבאונדים.


פיניקס סאנס - ברוקלין נטס 100:98 (בהארכה)


הקבוצה המאכזבת של פתיחת העונה ניצחה את אחת ההפתעות הנעימות עד עכשיו והכל בזכות ג'ו ג'ונסון - הווינר הגדול של הלילה. הגארד של הנטס (5-3) לא הבריק במהלך המשחק וסיים אותו עם 13 נקודות אבל היה גדול ברגעי ההכרעה והוביל את קבוצתו לניצחון חוץ ראשון העונה. ג'ונסון ששלח את המשחק להארכה כשהשווה את התוצאה 30 שניות לסיום המועד החוקי ובהארכה גם דאג לסיים את העבודה עם חטיפה בהגנה וסל ניצחון בשניית הסיום.  ברוק לופז קלע 27 נקודות לנטס (25 מתוכן אחרי המחצית הראשונה). דרון וויליאמס עיקם את הקרסול אחרי חמש דקות ולא חזר עד לסיום אבל שון ליבינגסטון עלה מהספסל ונכנס לנעליו הגדולות עם משחק מצוין של 18 נקודות ו-6 אסיסטים. קווין גארנט קלע 4 בלבד אבל לפחות לקח 14 ריבאונדים. גוראן דראגיץ' הצטיין בשורות הסאנס עם 19 נקודות ו-10 אסיסטים ומיודעינו, פי ג'יי טאקר, הוסיף 17 למפסידה (4-5), לה זהו הפסד שני ברציפות.