ביינום: שקלתי לפרוש, עדיין חושב על זה

סנטר קליבלנד קרוב להתייאש מההתמודדות עם הפציעות: מתסכל

על אף החזרה המעודדת שלו למגרשים אחרי שהתאושש מעוד פציעה קשה בברכיים, אנדרו ביינום עדיין שוקל את המשך קריירת המשחק שלו. הלילה (בין שישי לשבת) מקווה ביינום לעשות משהו שלא הצליח לעשות בכל העונה שעברה ולשחק עם קליבלנד בפילדלפיה מול הסיקסרס, הקבוצה שבה היה אמור לשחק בעונה שעברה אלמלא הפציעות והניתוחים שעבר בשתי הברכיים.

הסנטר החדש של הקאבלירס שיחק בארבעה משחקים העונה, אך הוא עדיין רחוק מכושר שיא ובאימון המסכם לקראת המשחק סיפר על התחושות שמלוות אותו בשנה האחרונה. "חשבתי בשיא הרצינות על פרישה ואני עדיין חושב על כך", הוא חשף, "זה קשה ליהנות מהמשחק בגלל כמה שאני מוגבל פיזית. אני עובד על זה. מדי פעם אני עדיין חושב על לפרוש. אני הצל של עצמי על המגרש כרגע וזה כי אני מתקשה מנטאלית להתמודד עם הבעיות הפיזיות שלי".

ביינום צפוי לקבל לא מעט שריקות בוז הלילה מאוהדי הסיקסרס, משום שהם קיבלו את הרושם שהסנטר הענק לא שם בראש סדר העדיפויות שלו ולא לקח ברצינות את תהליך השיקום בקיץ שעבר. במיוחד, לאחר שהודה שהפציעה החוזרת בברך נגרמה לו במהלך משחק באולינג.


"לא ממש אכפת לי מהיחס של אוהדי פילדלפיה", אמר הסנטר והוסיף, "אם הייתי יכול לשחק זה מה שהייתי עושה. הייתי פצוע ואני עדיין פצוע אבל מנסה להתגבר על זה. אני חושב שאנשים צריכים להפנים את מצב הברכיים שלי".  


לפני הפציעה נחשב ביינום לאחד משחקני הפנים הטובים בליגה אך מאז איבד מהמאסה שלו בשל הפציעות והיכולת האתלטית שלו נפגעה בצורה משמעותית. בארבעת המשחקים בהם שיחק העונה רשם ביינום ממוצעים של 5.5 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק, כשמשחק השיא שלו היה בניצחון על מינסוטה, בו קלע 10 נקודות והוסיף גם 3 חסימות. הקאבס משתדלים שלא להעמיס עליו בינתיים בתקווה שיחזור לעצמו אבל נראה ששני הצדדים ייצטרכו הרבה סבלנות בתהליך.


"כרגע אני מתמודד עם כאבים וזה מעצבן. אני לא מסוגל לעשות את הדברים שאני רגיל לעשות וזה מתסכל", סיכם הסנטר שחגג רק לפני שבוע וחצי את יום הולדתו ה-26, "אני רק רוצה להיות מסוגל לשחק בלי לסבול מכאבים ולמצוא שוב את ההנאה שבמשחק".