כאבי גב ללברון: "אולי אחמיץ משחקים"

כוכב ההיט הודה כי אינו כשיר לגמרי ויתכן שיעדיף לנוח

מיאמי היט רשמה הלילה ניצחון שלישי ברציפות אבל פציעתו של הכוכב הראשי, לברון ג'יימס, מדאיגה את אנשי האלופה. ג'יימס עצמו הודה בסיום הניצחון על הקליפרס (97:102) כי הוא סובל בשבועות האחרונים מכאבים בגב התחתון המונעים ממנו להציג את יכולתו האמיתית.

ה-MVP של הליגה סיפר שהרגיש את השריר "ננעל" לאחר ההתנגשות עם ג'ראד דאדלי מהקליפרס ברבע הראשון ונראה במהלך המשחק יושב על הספסל עם שקית חימום מיוחדת על שריר הטורסו. "יש לי היסטוריה של בעיות גב אבל אני תמיד משגיח ועושה הכל כדי לחזור לעצמי", גילה ג'יימס.


במסיבת העיתונאים לאחר המשחק הוא לא פסל את האפשרות שיחמיץ מספר משחקים כדי לאפשר לגב שלו לנוח אך סביר להניח שיעלה כרגיל למשחק הביתי מול בוסטון סלטיקס בלילה שבין שבת לראשון.  "אני יכול לספר שזאת לא הרגשה נעימה, במיוחד לא בלילה כשאני מנסה לישון ואם אני לא יכול לקום מהמיטה, אני לא יכול להופיע למשחקים", אמר קינג ג'יימס והוסיף: "אם אני לא אוכל לעזור לנו מספיק כדי שננצח אז אני לא אשחק אבל עד עכשיו זה לא הגיע לנקודה הזאת".


לברון קלע 18 נקודות בלבד הלילה, כמות הנקודות הנמוכה ביותר שלו מאז פתיחת העונה, והוסיף גם 6 אסיסטים ב-37 דקות על הפרקט. ממוצעיו העונה עומדים על 25.6 נקודות, 8 אסיסטים ו-5.6 ריבאונדים למשחק.