הלייקרס חגגו על יוסטון והווארד

שלשה של בלייק קבעה 98:99 דרמטי על האקס. רק 5 לכספי

כמיטב המסורת רק 3 משחקים התקיימו בלילה שבין חמישי לשישי, אבל לחובבי ה-NBA ממש לא היה משעמם. אחרי הכישלון אשתקד, לוס אנג'לס לייקרס פגשה לראשונה את האקס דווייט הווארד ויוסטון, התעלתה וגם השיגה נקמה קטנה ובעיקר מתוקה. האלופה מיאמי המשיכה את מגמת ההתאוששות ואילו לדנבר יש סוף סוף ניצחון. 


יוסטון רוקטס- לוס אנג'לס לייקרס 99:98
שלשת ניצחון ענקית של סטיב בלייק שתי שניות לסיום העניקה ללייקרס ניצחון חוץ גדול ויוקרתי על דווייט הווארד ויוסטון.  עומרי כספי לא בלט הפעם כשקלע 5 נקודות (1 מ-5 מהשדה, 2 מ-2 מקו העונשין) והוריד 3 ריבאונדים ב-20 דקות.

הלייקרס הגיעו כאנדרדוג מובהק למשחק החוץ מול הרוקטס אך שלטו במשחק והובילו ברוב שלביו בזכות רבע ראשון ענק אותו סיימו ביתרון 19:36. במשחקו הראשון נגד האקסית, הווארד (15 נק' ו-14 ריב') לא הבריק והתמקד בעיקר בעבודת הגנה על פאו גאסול, שנעצר בעקבות כך על 2 נקודות בלבד ב-1 מ-10 מהשדה. האיש והזקן, ג'יימס הארדן, לקח על עצמו את המשחק וביחד עם צ'נדלר פרסונס וג'רמי לין החזיר את המארחים במחצית השנייה. הריצה של הרוקטס החלה כבר באמצע הרבע השלישי אבל שלשות של ג'ודי מיקס שמרו על היתרון של הלייקרס עד שדאנק של פארסונס במתפרצת כשלוש וחצי דקות לסיום הפך את התוצאה לראשונה מאז תחילת הרבע הראשון.


דווקא אחרי שלוש קליעות עונשין של הווארד וכשנראה היה שהרוקטס משתלטים על העניינים בדרך לניצחון, צלף מיקס את השלשה החמישית שלו במשחק והחייה מחדש את המשחק. החטאה של הארדן בצד השני נתנה ללייקרס עשר שניות כדי לנצח את המשחק. חניכיו של ד'אנטוני כמעט איבדו את הכדור אבל איכשהו הצליחו להציל את המהלך ואז הגיעה השלשה הענקית של בלייק. מיקס הוביל את קלעי המנצחת עם 18 נקודות. ווסלי ג'ונסון הוסיף 16 ובלייק קלע 14 עם 4 שלשות. 35 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 של הארדן לא הועילו לרוקטס, שספגו את הפסדם השני העונה. פרסונס ולין הוסיפו 16 כ"א.


מיאמי היט - לוס אנג'לס קליפרס 97:102
לברון ג'יימס קלע רק 18 נקודות אבל מי אם לא דוויין ווייד היה שם הלילה כדי לחפות על חברו הטוב עם שיא עונתי של 29 נקודות ו-7 אסיסטים והוביל את ההיט (2:4) לניצחון ביתי חשוב. המשחק היה שקול וצמוד עם יתרון קל לאלופה כאשר בכל פעם שהאורחים התקרבו, ווייד, שקלע 11 נקודות ברבע האחרון, וג'יימס היו שם כדי למנוע מהפך. ריי אלן וכריס בוש, שחזר לשחק לראשונה מאז הולדת בנו, הוסיפו 12 נקודות כ"א.

גם הקליפרס (3:3) סבלו מיום חלש של הכוכב הראשי שלהם- כריס פול, שסיים אומנם עם דאבל דאבל של 11 נקודות ו-12 אסיסטים אך קלע באחוזים נמוכים ואיבד 5 כדורים. בלייק גריפין היה עצום ואפילו קלע את השלשה הראשונה שלו העונה אבל על אף דאבל דאבל של 27 נקודות ו-14 ריבאונדים של הפאוור פורוורד המעופף, הקבוצה של דוק ריברס ירדה מנוצחת בפעם השניה ברציפות.



דנבר נאגטס - אטלנטה הוקס 107:109
דנבר הצליחה לחזור מפיגור של 8 נקודות ברבע האחרון והשיגה את ניצחונה הראשון תחת שרביט האימון של בראיין שואו לאחר שלושה הפסדים. בכך יוטה ג'אז נותרה הקבוצה היחידה ב-NBA שעדיין לא ניצחה העונה. טיי לאוסון הצטיין בשורות דנבר עם 23 נקודות ו-8 אסיסטים. נייט רובינסון הוסיף 15 לנאגטס. ההוקס ירדו למאזן שלילי (3:2) למרות משחק שיא של פול מילסאפ, שרשם את משחק השיא שלו במדי קבוצתו החדשה עם דאבל דאבל של 29 נקודות ו-10 ריבאונדים. למילסאפ גם הייתה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה אך הוא החטיא מקרוב כשתי שניות לסיום וגם הריבאונד של אל הורפורד, שהיה הקלע השני בטיבו עם 21 נקודות, לא נכנס.