היא אמרה כן! 9 שלבים בהפקת חתונה

ההצעה הגיעה, היא או הוא אמרו כן, איך ממשיכים מכאן? שנייה לפני שמתחילים להילחץ, הנה 9 שלבים בהפקת חתונה שיעשו לכם קצת סדר, כולל רעיונות מקוריים לדגדוג ההשראה

זמן צפייה: 01:13

אחרי החתונה ה"רוחניקית" שנתקלנו בה בפרק הבכורה של הקומדיה החדשה שמחות (שישי, 21:30), הבנו שכולם נלחצים מההפקה הכי חשובה בחיים של רובנו, הלוא היא החתונה. אחרי ההצעה הרומנטית, יש הרבה פרטים מלחיצים לעכל, ביניהם גם העובדה שמישהו צריך לתכנן את האירוע. כמובן שמומלץ לפנות למישהו שיעשה הכל עבורכם, אבל בתור התחלה אולי כדאי רגע לפתוח את הראש עם כמה רעיונות ולהבין במה חשוב להתמקד.

שלבים בהפקת חתונה

מתחילים מהחזון

עצמו עיניים ודמיינו את החתונה שאתם רוצים. מה מלהיב אתכם, ממה אתם מתרגשים, מי האנשים שאתם רוצים שישמחו אתכם ביום חתונתכם.

שלבים בהפקת חתונה

_____________

נאמן למקור: אולם האירועים שמסרב להכנע לטרנדים עכשוויים

צנוע אך בלתי נשכח: 3 רעיונות לשדרוג החתונה בתקציב צנוע

10 הזמנות החתונה הכי מקוריות שראיתם אי פעם

_____________

שמחות שלבים בהפקת חתונה

נעזרים במי שצריך

חשבו מי מהחברים שלכם יכול לסייע לכם בפיתוח הקונספט של החתונה בהתאם לטעם שלכם. חבר שיהיה מצד אחד קשוב ומכיל את הרצונות שלכם ומצד שני יידע איך להניע דברים ולסגור פרטים מול נותני השירות. אם לא מצאתם אחד כזה או לחילופין אתם רוצים שיעשו לכם סדר במידע העצום שקיים ברשת, תוכלו לרכוש את השירות I do my wedding באמצעות תיאום פגישה עם חברה ליצירת אירועים שתעניק לכם תיק הפקה בו כל התהליך, הסודות והמידע שווה זהב.

שלבים בהפקת חתונה

שמחות שלבים בהפקת חתונה

דברו במספרים

קבלו החלטה מה תקציב החתונה העומד לרשותכם ומהי כמות המוזמנים שאתם עשויים להזמין מכל צד. חתונה בתקציב של עד 70 אלף שקלים כוללת: לוקיישן, קייטרינג, ריהוט אלטרנטיבי ושולחנות עם כסאות לאוכלוסיה יותר בוגרת, מוסיקה באירוע, סטיילינג מלא לכלה ולחתן, ביטוח, מיתוג ועיצוב.

שלבים בהפקת חתונה

שמחות שלבים בהפקת חתונה

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

בחרו לוקיישן בבית פרטי עם חצר גדולה או מבנה טמפלרי באחד המושבים סמוך לאזור המגורים שלכם. קיימים בארץ לוקיישנים בהם בעלי המקום הינם בעלי קייטרינג ו/או בעלי ניסיון בייצור ותפעול קולינרי של חתונות ואירועים, זהו יתרון עצום למעורבות גבוהה מצד בעלי המקום וניצול מקסימלי של המשאבים של המקום.

שמחות שלבים בהפקת חתונה

שמחות שלבים בהפקת חתונה

מה רואים 

בחרו את הצבעוניות והמסרים שאתם רוצים שיעצבו את החתונה שלכם. מיתוג האירוע בהתאם לאופי החתונה שאתם רוצים, ילביש כל מקום שתבחרו ויעניק למקום את החותמת האישית שלכם. לוכדי חלומות מעוצבים של היוצרת דניאל בכר עשויים להיות פתרון יצירתי שמעביר חוויה של רוח וחופש. פרחים בגוונים שקבעתם בכלי אמייל יקשטו את השולחנות המרכזיים ויפוזרו בחלל האירוע. משפטים שאתם מתחברים אליהם כסמל לחיים ואהבה על גבי שלטים מודפסים דמוי כתיבה של גיר על לוח.

שמחות שלבים בהפקת חתונה

שמחות שלבים בהפקת חתונה

מה שומעים

בחרו איך לנגן את המוסיקה באירוע שלכם. אפשר לרכוש את שירות Touch and play - נגן קומפקטי אמין המשמיע מוסיקה בצורה אוטומטית ונשלט מרחוק על ידי סמארטפון, טאבלט או מחשב. הנגן יגיע עם פס הקול המושלם שאתם תבחרו עם עורכים מוזיקליים מקצועיים.

שמחות שלבים בהפקת חתונה

שמחות שלבים בהפקת חתונה

טקס הקידושין

טקס הקידושין הוא בחירה אישית על פי העדפה וטעם. בהתאם לרצון שלכם בחרו את האדם שיקדש אתכם, קיימות אופציות רבות לחופה וקידושין: רב מסורתי, רבנים מודרני, אנשי רוח ודת, אנשי ספר, איש יקר לליבכם ואף המלאך ששידך ביניכם.

שמחות שלבים בהפקת חתונה

שמחות שלבים בהפקת חתונה

איך נזכרים

אחד מהקרובים לכם (בני משפחה/חברים) מצויד במצלמה מקצועית ויכולת צילום טובה והוא מספיק אוהב אתכם? הדריכו אותו מה ומי חשוב לכם שיצולם באירוע ובקשו ממנו להנציח עבורכם תמונות שיעשו לכם להיזכר ולחייך.

שמחות שלבים בהפקת חתונה

שמחות שלבים בהפקת חתונה

זמן להירגע

בדיוק כמו החוש השישי שהוא למעשה האינטואיציה שלנו, זה הזמן להקשיב לקול הפנימי שמכוון אתכם. יום החתונה הגיע דאגו להיות נינוחים, שלמים עם הבחירות שלכם ומאושרים לצאת לדרך חיים משותפת.

שמחות שלבים בהפקת חתונה

הכותבות הן עדי השלוו-כהן ואורלי מור, מפיקות אירועים פרטיים ועסקיים בחברת "אורלי ועדי יוצרות אירוע עבורך", לפרטים נוספים לחצו כאן