נאמן למקור: אולם האירועים שלא נכנע לטרנדים העכשוויים

גיא לואל לקח אותנו לסיור מקיף באולם "גני בל גארדנס היפים", בו מתרחשת "שמחות", הקומדיה החדשה בימי שישי 21:30

זמן צפייה: 04:21

הלכנו לבדוק את אולם "גני בל גארדנס היפים", בו מתרחשת הסדרה "שמחות". גיא לואל, בדמותו של גל ארדיטי מנהל האולם, מציג לנו את האולם ש"שם לעצמו למטרה, לא להתקדם עם הזמן" ולוקח אותנו לסיור מקיף שכולל את המטבח ואת חדר הישיבות ואפילו הצלחנו לתפוס כמה רגעים עם שאר חברי הצוות. צפו בווידאו.

שמחות גיא לואל סיור באולם

לפרקים המלאים של שמחות לחצו כאן

כמה כסף דנה פרידר שמה בחתונה של האקס שלה?

אתם בחרתם: מהו שיר החופה הפופולרי ביותר?

בחיים לא תנחשו: כמה עולה העוגה הכי יקרה בעולם? 

קצת על הסדרה

"שמחות", סיטקום חדש מבית היוצר של רובי דואניאס ורמי ורד (בבימויו של דואניאס) המתרחש באולם אירועים בבעלות משפחתית ששמו "גני בל גרדנס היפים". האולם נמצא בפאתי גוש דן, באזור תעשייתי של מוסכים, סופרמרקטים זולים ואולמות מתחרים.

בגני בל גרנדס היפים אפשר לחגוג חתונה, ברית, בת מצווה, אירוע חברה, ערב הווי וכל אירוע שעולה בדעתכם. בכל פרק מתמודד הצוות עם ענייני האולם ועם הבעיות המשפחתיות,  ומנסה במקביל לנהל את האירוע של אותו יום, להתמודד עם הלקוחות שבאים לטעימות ועם שלל הבקשות המזורות שלהם.

שמחות

הבעלים של האולם הוא מרדכי בלילי (זאב רווח), אלמן שחי עם איוונקה (מאיה קופצ'יק), צעירה שהגיעה ממולדובה. גלית (לירית בלבן), בתו של מרדכי ומנהלת החשבונות של המקום, נשואה לג'קי (אורי הוכמן) השף הראשי של האולם. שירז (ליז רביאן) שפית הקינוחים, גם היא קרובת משפחה, וימית (דנה פרידר) מנהלת המשרד היא נכדתו של אח של מרדכי, גרושה ואימא לילד קטן. מנהל המקום המוכשר והאנרגטי הוא גל ארדיטי (גיא לואל) שאין לו קשר משפחתי לאף אחד. ימית וארדיטי מנהלים מערכת יחסים שבה נדמה שעוד רגע זה יקרה…אבל לא. ואולי כן?

עוד בצוות תמצאו את משגיח הכשרות שימי עמר (רמי ורד), נתן רב המלצרים (יוסף סוויד) וצמד צלמי המגנטים מני ודני (דודבני וקובץ').

שמחות | שישי, 21:30 | רשת, ערוץ 2

[brightcove_iframe video_id='entertainment-smachot-season-01-articles-ep01-promo-02-fri' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_p6n6bjjv' duration='26']