איך מתכננים חתונה חילונית?

רבים מחפשים אלטרנטיבה לטקס הנישואין הדתי אלא שהפרוצדורה שסוטה מן המסורת עדיין מעורפלת. החלטנו לשפוך קצת אור על הנושא עם כמה נקודות פשוטות

זמן צפייה: 04:21

לרוב בתקשורת אנו עדים לחתונות חילוניות של זוגות חד מיניים אך בשנים האחרונות גם זוגות הטרוסקסואליים בוחרים לקיים חתונה בעלת אופי חילוני. דווקא בגלל שחתונה כזו משוחררת מכבלי הדת והמסורת, עלולים להיווצר רגשות של בלבול ותהייה כשניגשים לנהל טקס אלטרנטיבי (אזרחי/חילוני או איך שתרצו להגדירו), בו כל האפשרויות פתוחות לבחירתכם והגבול היחיד הוא השמיים. אז על מה שווה לחשוב?

מי יספר את הסיפור שלכם?

ביום חתונתכם, בין אם מדובר בחתונה דתית או חילונית, יש לכם בחירה חופשית להחליט מי יהיה האדם שיחתן אתכם. אתם יכולים לבחור ברב חילוני, עורך דין, אדם מפורסם, חבר או בן משפחה קרוב ולקיים טקס חתונה חילונית. בטקס הנישואין תנו במה לחשקים שלכם, אנשים מפורסמים מכל קשת המקצועות בארץ ובעולם יכולים להגיע במיוחד לחתונה שלכם ולערוך את טקס הנישואים. אתרו במחשבות את האדם שאתם רוצים שיעביר את המסרים ודברי האהבה שלכם בצורה הנפלאה ביותר. אדם מפורסם יכול להיות זמר, נגן, שחקן, קומיקאי, משורר, צייר וכל אדם שתרצו.

שמחות איך מתכננים חתונה חילונית

__________

שמחות פרק 3: מי הסלב שבא לחתן את הגרושה והכהן?

9 שלבים שיעשו לכם סדר בהפקת חתונה

כמה כסף דנה פרידר שמה בחתונה של האקס שלה? 

__________

איך משיגים אדם מפורסם לערוך את טקס הנישואין ובמה זה כרוך?

חברה ליצירת אירועים מאתרת את הנייד הפרטי של אותו מפורסם ו/או את הנייד של הסוכן, יחצ"ן שמייצגים אותו. מתבצעת בדיקה של זמינות לתאריך החתונה ולאחר מכן נקבעת פגישה לתיאום ציפיות בין בני הזוג לעורך הטקס. בפגישה דנים בסגנון שאותו אדם מביא עימו לטקס ומציגים את אופי הטקס שהזוג מעוניין, מעמד אינטימי או עריכת טקס מול קהל האורחים. מסכמים על המחיר שמשתנה בהתאם לאדם המפורסם שבחרתם, במידה ומדובר על אדם מחו"ל לרוב דואגים להטסה ולשהות בישראל. החברה ליצירת אירועים קובעת ליין אפ של האירוע ומתזמנת את הגעתו של האיש ומשך טקס הנישואים. ישנם אנשים מפורסמים שרואים בקיום הטקס מחמאה גדולה ובמה נהדרת לחיבור קוסמי בין אנשים ולכן אינם גובים תשלום על הגעתם.

שמחות איך מתכננים חתונה חילונית

החופש להתחתן בסופ"ש

החתונה החילונית שלכם יכולה להתקיים במקומות שפתוחים בשישי אחרי כניסת שבת ובימי שבת לפני צאת השבת. בחלק מהמקומות תוכלו לקבל שירותי קייטרינג ובמידה ואין ניתן לבחור שירותי קייטרינג ובר אלכוהול פרימיום חיצוניים מנותני שירות מגוונים. יש לשים לב שמקומות ושירותי קייטרינג שיאפשרו לכם לקיים חתונות ואירועים בשישי-שבת אינם מחזיקים בתעודת כשרות. הפתרון המוצע לאותם אורחים שעשויים להגיע לחתונתכם אך מבקשים אוכל כשר הוא להזמין שירותי קייטרינג שמכינים את האוכל לפני כניסת שבת ויש ברשותם תעודת כשרות. מתוקים קסומים לשלב תחזוק מצב הרוח וכמתנה לכל אורח של היוצרת Karin pugatch יהיו חוויה נפלאה לחתום איתה את החתונה החילונית שלכם.

שמחות איך מתכננים חתונה חילונית
צילום: Karin pugatch

הכותבות הן עדי השלוו-כהן ואורלי מור, מפיקות אירועים פרטיים ועסקיים בחברת "אורלי ועדי יוצרות אירוע עבורך", לפרטים נוספים לחצו כאן