הסודות של בל גרדנס: אלה 3 סימנים שהזוגיות שלכם בצרה

תכנון החתונה הוא כידוע החלק הפחות רומנטי בכל הסיפור הזה של מיסוד הקשר ואף אחד לא מצפה שזה יעבור חלק אבל מסתבר שיש כמה סימנים שכדאי יותר לשים לב אליהם

זמן צפייה: 00:56

לארגן חתונה זה לא "הליכה בפארק", במיוחד כשאתם נתקלים בעובדים של אולמי "בל גרדנס". כי בואו נודה, זה לא סוד שתכנון חתונה עשוי להיות עניין מלחיץ ויקר, אבל הדרך בה בני הזוג מתמודדים עם התהליך יכולה לומר הרבה על טבע מערכת היחסים שלהם. האתר ":ATTN" ראיין 2 מארגנות חתונות, כריסטי מת'יוז וקסנדרה סנטור, שסיפרו על כמה מהדגלים האדומים אליהם הן שמות לב בתהליך תכנון החתונה, וגם כמה טיפים על איך להימנע מקונפליקטים לפני היום הגדול.

1. בני הזוג לוקחים צדדים

סנטור אומרת כי כשבני הזוג מתחלקים וכל אחד מצדד במשפחה שלו (למשל 'אמא שלי אמרה את זה ואמא שלך אמרה את זה') וכשהדעה של המשפחה הופכת לחשובה יותר מהדעה של בן או בת הזוג, זה יכול להיות מאוד מאתגר. היא ממליצה להישאר באותה קבוצה לאורך כל התהליך.

חתונה

אולי יעניין אתכם:

לכל הפרקים המלאים של שמחות לחצו כאן

הייתם מתחתנים כאן? הסיור המלא באולם "גני בל גארדנס היפים"

10 הזמנות החתונה הכי מקוריות שראיתם אי פעם

2. גיל

מת'יוז אמרה כי לפעמים היא חשדנית לגבי זוגות צעירים שמתחייבים - ותוהה אם הם יכולים להתמודד עם הנישואים. "החיים הבוגרים הם קשים, וזו עומדת להיות הפתעה גדולה עבורם," אמרה מתיוז. "עבדתי עם זוגות מגיל 21 - ואפילו 20 במקרה אחד - עד זוגות בגילאי ה-50 שלהם. כשזוג מאוד צעיר ולא מנוסה בדרכי העולם, אני חושבת שזה לא המתכון הטוב ביותר למחויבות ארוכת שנים".

חתונה

3. החתונה הופכת לחשובה ממערכת היחסים

מת'יוז אמרה כי היא מתחילה להרגיש מודאגת כשהלקוחות "מרוכזים כל כך בחתונה עד שהם משתגעים, נלחצים מדי בנוגע לפרטים קטנטנים, או משנים את דעתם 400 פעמים בנוגע לאלמנט אחד בחתונה. הם שוכחים שנישואין הם המטרה העיקרית. כשיש את הרעיון שהחתונה היא סוף המסע, זה מדאיג". היא טוענת שאנשים אובססיבים לגבי החתונות שלהם, כי סביר להניח שלא נאלצו לתכנן אירוע כל כך נרחב לפני כן: "כשמישהו רוצה לתקן את המכונית, לבנות בית או להתקין בריכה, הוא יעסיק אנשי מקצוע וישחרר קצת מהעניין. זה לא קורה עם חתונות כי הן מאוד כבדות רגשית ונאמר לנו במשך כל חיינו כמה הן משמעותיות, אבל זו רק ההתחלה של עניין גדול יותר... זה לא הסוף. אני חייבת לומר את זה לזוגות שלי, אפילו שאני מארגנת חתונות! אני מרוויחה כסף מהתעשייה הזו, אבל אני גם אישה נשואה. אני יודעת שנישואים זה יותר קשה מחתונות. אז זה אמור להיות החלק הכיפי, הקל, זו המסיבה".

חתונה

סנטור, לעומתה, אמרה כי ההתעסקות הרבה בחתונה דווקה יכולה לסמל שהזוג מושקע בנישואין שלו: "אני רואה את זה כדבר יפה - אם אתה משקיע הרבה זמן, מחשבה ואנרגיה ביום שלך, זה בגלל שזה חשוב לך".

גם סנטור וגם מת'יוז ממליצות לזוגות לקחת צעד אחורה כשתכנון חתונה נהייה קשה מדי, כדי שיזכרו למה הם מתחייבים אחד לשני מלכתחילה. "קחו הפסקה, קחו סוף שבוע יחד ואל תדברו על החתונה" אמרה סנטור.

לכתבה המקורית

שמחות, ימי שישי, אחרי אולפן שישי

שמחות