כך תמצאי שמלת כלה של מעצב ידוע במחיר שפוי

לילך כהן הסטייליסטית מביאה עדכונים מהעולם על שמלות הכלה היקרות ביותר וגם דוגמאות לשמלות כלה במחירים שפויים של מיטב המעצבים בארץ

זמן צפייה: 07:53

מה לדעתכם הדבר החשוב ביותר בחתונה? תלוי את מי שואלים, אבל בקרב המין הנשי התשובה החד משמעית היא - השמלה. במקרים קיצוניים, הכלה בוחרת לא רק את השמלה שלה עצמה אלא גם את אלה של בנות משפחתה והחברות שמלוות אותה ביום החשוב הזה.

לילך כהן, סטייליסטית ויזמית אירועי אופנה התארחה באולפן של בוקר חם עם עדכונים על שמלות הכלה היקרות ביותר בעולם, ביניהן גם שמלתה של זוגתו של מסי, כמה הן שוקלות ומהי כמות היהלומים שהן מכילות.

שמלות כלה חתונה של מסי

ובנימה יותר רלוונטית לכלה הישראלית, לילך הביאה לאולפן דגמי שמלות מהמעצבים הכי נחשקים בארץ שאפשר לרכוש במכירות מיוחדות ובמחירים שפויים, ביניהם: אלון ליבנהלי גרבנאושלומית אזרדיניב פרסיקארין זלאיטעמי זנזורי ועוד.

שמלות כלה

דרך נוספת למצוא שמלת כלה במחיר שפוי (או אולי אפילו מחיר שהוא בדיחה) היא פסטיבל "Fashion 199" שמנגיש את כל נושא העיצוב הישראלי לקהל הרחב כשהשם הוא לא מקרי - המחירים לא עוברים את הסכום של 199 שקלים. 

____________

9 שלבים שיעשו לכם סדר בהפקת חתונה

3 רעיונות מקוריים לחתונה מרשימה בתקציב צנוע

10 הזמנות החתונה הכי מקוריות שראיתם אי פעם

____________

על "שמחות" כבר שמעתם? הכירו את הדמויות של הקומדיה החדשה של רשת:

[brightcove_iframe video_id='entertainment-smachot-season-01-articles-001' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_opvxlnqa' duration='108']