האם בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק בדרך לקאמבק?

למה כולם מדברים על דואט המתגבש בין מלכת הפופ, בריטני ספירס, לג'סטין טימברלייק, האם הוא באמת צפוי לצאת ב-2018 ושמו של איזה מפיק על נקשר לקאמבק המיוחל?

הפרידה בין בריטני ספירס לג'סטין טימברלייק, שקרתה לפני יותר מעשור, עדיין צורמת ומהדהדת אצל המעריצים של השניים. אבל התחושות שהובילו את טימברלייק לשחרר דאז את cry Me A river, כבר מזמן מאחורינו. מאז, עולם הפופ עומד בציפייה שהשניים יאחדו כוחות לשיר שישבור את המצעדים, והתקשורת לא מפסיקה לדון בשמועות שצצות חדשות לבקרים.

עוד ברשת בידור ותרבות:

משחקי הכס: אז מי נמצא ברשימה של אריה ולמה?

כרטיס זוגי: למה במקום ליצור מתח "רוחות קרות" הצחיק אותנו?

נטלפיקס הזמינה סדרות נוספות מיוצרי פאודה

לאחרונה הרשת חזרה לרחוש סביב הנושא כאשר מפיק העל, טימבלנד, החל לעשות "לייק" לתמונות משותפות ישנות של ספירס וטימברלייק, יחד עם העובדה שאימו של טימברלייק לפתע החלה לעקוב אחר ספירס ומשפחתה ברשתות החברתיות. נראה לכם שולי? זכרו ששום דבר לא מקרי בעולם.

מציגה על הבמה פנטזייה מינית של לפחות שני דורות של גברים

באחד הראיונות בשנה שעברה, הודתה בריטני כי היא מאוד תשמח לעבוד עם טימברלייק בעתיד, ואפילו טימברלייק, מצידו, הגיב שהוא בוודאות ישמח לשיתוף פעולה. אך הסחרחורת אצל המעריצים הגיעה כאשר ענה טימבלנד בחיוב לשאלה האם "Justney" יצא לפועל (הלחם של בריטני וג'סטין הנפוץ בקרב המעריצים ד.א).

A post shared by @britney_justin on

המעריצות ששאלו את טימבלנד, וידאו שהוא הבין שמדובר בדואט המיוחל ולא באלבומו החמישי של טימברלייק, כששאלו שוב על "Justin, Britney and YOU". לטענתן, טימבלנד ענה "כן, זה בדרך".

אז האם 2018 תאיר לנו פנים? אנחנו כבר תופרים את חליפות הג'ינס התואמות