הסינגל החדש של טהוניה רובל ומאיר אלפי: "יום יום"

הדוגמנית וכוכבת הריאלטי לא מפסיקה להפתיע. הפעם יוצאת בסינגל חדש

זמן צפייה: 03:43

הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה טהוניה רובל מפתיעה אותנו כל פעם מחדש. הפעם היא חוברת לזמר וליוצר מאיר אלפי והשניים יוצאים בדואט מרגש וסוחף שיוצא היום. עבור רובל זו דריכת הרגל הראשונה בעולם המוזיקה. אלפי לעומת זאת ממשיך את דרכו לאחר הלהיט "מי אם לא אני".

אז איך נוצר הקשר בין השניים? לפני מספר חודשים הגישה טהוניה רובל את התוכנית "עולם הזוהר" בערוץ 24 כאשר בין מאות המרואיינים הגיח זמר בשם מאיר אלפי שביצע נאמבר באולפן , טהוניה התרגשה מאוד מהקול והביצוע המצמרר ועם סיום התוכנית ניגשה אליו והציעה לו לעשות דואט משותף. כך נולד הסינגל "יום יום" שכאמור יוצא היום לתחנות הרדיו.

taoonia

הדואט "יום יום" נכתב ע"י חי אילון ודולב רם שחתום על עשרות להיטים גדולים בשנה החולפת. במרכז השיר בני זוג שלא הצליחו לשמר את הזוגיות ביניהם אך עד הרגע האחרון ניסו. הקליפ השחור- לבן מציג סיטואציות אינטימיות בין טהוניה לאלפי. על עמדת הבימוי הופקד איש האופנה, גילי אלגבי.

זוהי תקופה עמוסה במיוחד עבור טהוניה שמדלגת בין לימודי המשפטים בקריה האקדמית אונו לקריירה הטלוזיונית שלה. בין השאר כיכבה בשנה האחרונה בעונה השנייה של הריאלטי "היחידה" בהוט ושתי תוכניות אירוח בהגשתה.

אלפי החל את דרכו בגיל 20 בעולם המוזיקה ומאז כבר הספיק להוציא אלבום בכורה ובימים אלו עומל על אלבומו השני, אלפי זכור לרבים מהשיר "מי אם לא אני" שזכה להצלחה מסחררת בתחנות הרדיו וגרף מיליוני צפיות ביוטיוב.

עוד ברשת סלבס:

נאם וחיים הורוביץ נלחמים בדעות קדומות

השחקנית אושר סלים על ההחלטה להניק את בנה

הקסם של "חיות הפלא" הותיר אותנו אדישים