השחקנית אושר סלים על ההחלטה להניק את בנה

השחקנית אושר סלים, אשתו של עודד פז יוצאת למלחמה נגד הביקורת על נשים מניקות

זמן צפייה: 00:34

הדיון הציבורי על חופש ההנקה והאם לנשים כדאי להניק ומה ההשפעות על כך על גוף האשה לא מפסיקות, עכשיו לדיון הסוער מצטרפת השחקנית אושר סלים שהחליטה בצעד אמיץ לחשוף את החוויות האישיות שלה ואת ההחלטה שלה להמשיך להניק למרות הביקורת.

 

סלים, שחקנית ואשתו של כוכב הילדים הגדול עודד פז (הפיג'מות) הפכה בחודש אפריל האחרון אם בפעם הראשונה לדניאל לי פז, אבל מאז מסתבר שהיא חווה ביקורת על ההחלטה שלה להניק את בנה.

 

השחקנית הצעירה כתבה בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם הפרטיים שלה על החוויה: "זהירות ״תוכן קשה״ לפנייך!
יוצא לי לא מעט לשמוע ציקצוקים על נשים מניקות, לראות את המבטים ולקרוא טוקבקים שהופכים את הבטן. אני מתביישת בחברה שלא יכולה להכיל אישה מניקה שמשתדלת לתת לילד שלה את הטוב ביותר. שלא חושבת על איך החזה שלה יראה או לא יראה אחרי זה. שמבינה את המהות של להיות אמא. את תכלית הקיום של שני השדיים האלה על הגוף שלה. שרק להזכירכם הם ממש אבל ממש לא אקססוריז!"

סלים ממשיכה עם מסר חשוב: "חברה חברה שנותנת דוגמא עגומה לנוער ובפרט לנערות שיום אחד יהפכו להיות אמהות. ישראל 2016 יש לנו עוד כל כך הרבה מה ללמוד".

זהירות ״תוכן קשה״ לפנייך?? יוצא לי לא מעט לשמוע ציקצוקים על נשים מניקות,לראות את המבטים ולקרוא טוקבקים שהופכים את הבטן. אני מתביישת בחברה שלא יכולה להכיל אישה מניקה שמשתדלת לתת לילד שלה את הטוב ביותר. שלא חושבת על איך החזה שלה יראה או לא יראה אחרי זה. שמבינה את המהות של להיות אמא. את תכלית הקיום של שני השדיים האלה על הגוף שלה. שרק להזכירכם הם ממש אבל ממש לא אקססוריז!!! חברה שנותנת דוגמא עגומה לנוער ובפרט לנערות שיום אחד יהפכו להיות אמהות. ישראל 2016 יש לנו עוד כל כך הרבה מה ללמוד!!! מילים לא יוכלו לתאר!-אבל אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, אז הנה עוד תמונה שלי מניקה את האוצר שלי ומי שלא מתאים לו שידפדף. #חלבאםהואהמזוןהטובביותרלתינוקך #חלבאם #brestfeeding #mommymilk #לנידניאל #lennydaniel #עמוקבלב❤️

A photo posted by Osher Salim Paz (@oshersalim) on

לפוסט המרגש היא מצרפת תמונה בה רואים אותה מניקה את בנה ומסיימת :"מילים לא יוכלו לתאר, אבל אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, אז הנה עוד תמונה שלי מניקה את האוצר שלי ומי שלא מתאים לו שידפדף".

 

כזכור, סלים ועודד פז כוכב ערוץ הילדים הכירו על סט תוכנית הטלוויזיה "הפיג'מות" ומאז הפכו לבני זוג ויקירי מדורי הרכילות, בחודש יולי שנה שעברה הם עמדו מתחת לחופה בחתונה נוצצת ועמוסת כוכבים וכאמור באפריל האחרון נולד בנם הבכור, לי דניאל פז.

Weekend is here???!!! Shabat shalom!

A photo posted by Osher Salim Paz (@oshersalim) on